woensdag, augustus 22, 2007

voor die ene fan..

9 Comments:

At 22/8/07 22:55, Anonymous Anoniem...

morgen heb ik geluid

 
At 23/8/07 11:28, Anonymous Anoniem...

Had ik dit maar nooit aangeklikt...Ik laat bijna een traantje...van de pijn...

 
At 23/8/07 13:13, Anonymous Anoniem...

En heeft de Scheids al gehuild ..

geluid bedoel ik ?

 
At 23/8/07 20:01, Anonymous Anoniem...

mijn god wat un bagger

 
At 23/8/07 23:19, Anonymous Anoniem...

ik zie ze al voor me ..de kinderen rond de bomen..

 
At 23/8/07 23:21, Anonymous Anoniem...

tis een mindfuck 4e klasse.. :)

 
At 23/8/07 23:34, Anonymous Anoniem...

geef de kinderen te eten
voor die lange donkere dagen
geef ze snel een droom van streven

shit ..krijg het niet meer uit m'n hoofd !!!

aaa..aaa

AAAAAAAAaAHHH

 
At 24/8/07 21:51, Anonymous Anoniem...

Wat verschrikkelijk!! Ik word hier op slag depressief van! En het was zo'n mooie dag.. Maar snel vergeten, weg ermee. Wat een draak, wat een snol, wat een k..wijf, bah!!!!!!!!! Schijnheilige trut!!
Zo. Dat lucht op.

 
At 28/8/07 00:07, Anonymous Anoniem...

Het was elf uur afgelopen zaterdag.. we stonden hier op het dak, het zweet in straaltjes langs m'n ogen.. toen Rein me ineens vroeg wat ik vond van dat muziekje dat ma me had toegestuurd..
ik konnum hier helaas niet posten zoals ik 'm ontving.. zo'n diapresentatie met van die poezieplaatjes en kindertjes van wie de neusjes aandoenlijk werden afgelikt door hartverzachtende puppy's..
ik zeg het maar gelijk .. ik ben van hout, plastic, ijzer desnoods :) maar niet van steen..

wat ik ervan vond.. dus.. ik deed er geniepig het zwijgen toe.. hoe vond jij het dan ? vroeg ik allert.. en even in het ongewisse.. ik had echt geen idee..

hij vond het mooi !!.. :)

blijkbaar had hij ergens een keus gemaakt.. stelling genomen..

toch stoer.. :)

 

Een reactie posten

<< Home