woensdag, augustus 22, 2007

depleptie

Eindelijk.. de plep is gearriveerd..
Geen tijd voor fratsen.. openmaken ..

goed verpakt..


heey.. wat is dat licht en luchtig??



Het is een bufferzakje!!




Hier gaat het om!! dat ligt goed in de hand !!!
met m'n naam op het etiket !!!
als een receptuur!!!
I'm healed !!!!

dolle vreugde..

yes yes yes yes yes..

en we gaan nog even door ...

.....
cut the crap.. tijd voor the real deal!!

eens zien.. deksel d'r af.. hmmm mat vlies?
ruikt goed..
zeer hoge viscositeit.. mooi stevig.. maar??

heey.. nog een dekseltje?? what the f >>!!??

eeuhh .. strooooohhhhppppp .. ??

als gekristaliseerde honing .. ja ja..

16 Comments:

At 22/8/07 20:08, Anonymous Anoniem...

Mooi beeldverhaal, Alchie. Maar euh...wat is dat nou eigenlijk voor plep?

 
At 22/8/07 20:30, Anonymous Anoniem...

tis een soort stevige suikerstroopachtige lijnolie .. Graf.. een fantastisch bindmiddel helaas niet hetgeen de dikke deur me voorgespiegeld had..
mooi spul..dat wel ..en gratis !!..
dessalniettemin.. een kleine setback.. helaas..

 
At 22/8/07 21:45, Anonymous Anoniem...

mastiek erbij en wat piepschuim bolletjes

plep verhitten met mastiek....op het juiste moment van afkoeling dat het piepschuim niet smelt ut mixen

 
At 22/8/07 22:58, Anonymous Anoniem...

zet deze plep op you tube

 
At 24/8/07 21:56, Anonymous Anoniem...

Leuk stripje! Je hebt er wel de kop voor trouwens. Inhoudelijk zegt "plep" mij nog niet zoveel..

 
At 24/8/07 22:09, Anonymous Anoniem...

dank je .. ikzelf vond dat ik minstens zo goed overkom als Hans Kazan ..

 
At 24/8/07 22:09, Anonymous Anoniem...

dank je .. ikzelf vond dat ik minstens zo goed overkom als Hans Kazan ..

 
At 24/8/07 22:11, Anonymous Anoniem...

als je nog tips hebt voor me ,om nog beter over te komen ..

feel totaly free ..

 
At 25/8/07 21:30, Anonymous Anoniem...

In dit stripje spreekt je kop boekdelen en dat is toch precies de bedoeling?!? In een andersoortige strip/film zou kapsel en kleding wat meer een rol kunnen spelen en dan (afhankelijk van je rol natuurlijk) is een kleine aanpassing hier en daar misschien op zijn plaats.

 
At 27/8/07 12:19, Anonymous Anoniem...

ik zou prima geschikt zijn voor een stomme film :)

jij ook wel.. speel jij de rol van zo'n (help ik wordt belaagd)vrouwtje met een hoedje en een jas
die in diverse bibberige frames telkens groteskere vormen van ontzetting mag uitbeelden , dan ben ik ondertussen druk in de weer met het verslaan van de boef o.i.d :)

 
At 28/8/07 07:39, Anonymous Anoniem...

...terwijl een hondje met een zwarte ring om zijn oog aan je broek hangt en de taarten weer niet van de lucht zijn (pianomuziek!!!)...Plotseling bevinden we ons in een gammel autootje terwijl het handgemeen gewoon doorgaat...we razen met hoge snelheid gelijk op aan een trein, waarop de handlangers van de boef hun handlangers-praktijken niet onder stoelen of banken steken...(meer pianomuziek!!!)...O NEE!!! Een tunnel!!!

 
At 28/8/07 07:40, Anonymous Anoniem...

Hoewel ik eigenlijk vind dat je gewoon met een lange plank door Doetinchem moet lopen ;)...

 
At 29/8/07 00:31, Anonymous Anoniem...

ja ..met jouw d'r naast in een kokki pakje met twee emmers..

 
At 29/8/07 01:03, Anonymous Anoniem...

over lange - plank gesproken..gezien wat peppi en kokki bij jul gaan doen :)

aiaiai

 
At 9/9/07 17:40, Anonymous Anoniem...

HA HA HA HA!!!! Goed verbeeld, dat van die ontzetting in een bibberend frame... en nog wel met hoedje (zo'n dopje) en tasje. Ik ga denk ik ook meemeppen met m'n tasje... Doet me denken aan "vechten in de binnenstad", onder insiders op deze site wel bekend!

 
At 11/9/07 00:03, Anonymous Anoniem...

daartoe dacht ik mezelf ook te kunnen rekenen .. maar 'vechten in de binnenstad' zegt me totaal niks... :) egt niet :)
googlen zal niet gaan werken .. dus vertel..

waar heb je het over :)

 

Een reactie posten

<< Home