zondag, augustus 12, 2007

kijk de Vovels

6 Comments:

At 12/8/07 11:25, Anonymous Anoniem...

Hallo alchemist,

Wat was ook al weer je fijne alternatief voor Lime-wire?
Wilde toch eens kijken of ik daar ook wat mee kan.

Alvast bedankt!

 
At 12/8/07 13:12, Anonymous Anoniem...

google maar eens op

frostwire..

meestal voeg ik bij de zoekterm ..tweakers .. toe.. dan kom je op tweakers forum uit .. die linken altijd naar een betrouwbare download bron. maar op de originele frostwire site zal het ook wel lukken..

frostwire is 40 keer beter dan de
limewire-demo versie & exact hetzelfde .. op de kleur na..

tot schudse.. zijn momenteel weer even erg druk, ivm met het weer en het dak..later..

 
At 12/8/07 14:49, Anonymous Anoniem...

Dank, ik zal eens ff googlen.

Succes met dak en andere bouwwerkzaamheden.

Tot het schudden, of misschien wel tot kiekes bi'j ow lui thus.
Ben wel benieuwd naar de vorderingen. Hoop dat het weer een beetje gaat met alle ongemakken.

 
At 12/8/07 21:44, Anonymous Anoniem...

t'gaat de goeie kant op ..dank je wel..

zo.. laat die hoos bui maar komen..
t'velletje zit weer over het dak.. een paar vierkante meter verkeerd om
Praxisman.. kan dat erg veel kwaad..
als je de waterkerende dampfolie op de kop hebt gelegd.. een paar meter ? of zitten straks de tuuten droog en ik niet.. :)

 
At 12/8/07 22:01, Anonymous Anoniem...

ach un paar pannen erop en nix an ut handje

was vandaag bie jullie...naat is de zonnebril kwiet...kan ook in ut bos liggen.....zoeken hef gin zin ut bos is zo groot

moar tis un mooi kippehokske..de buren hadden ut er oaver dat jullie an ut golfen waren....?

 
At 12/8/07 22:34, Anonymous Anoniem...

ja dat klopt .. bij Ede..
pitch&putt is best leuk..
met een zonnetje d'r bij ..

T'was ter ere van leo z'n 40ste verjaardag.. dan komt er steevast een uitje achteran..

maar ..mooi veldje.. gastvrij .. uitstekende hapjes d'r bij ..
grappig.. ik was vrij goed ..al zeg ik hetzelf..

 

Een reactie posten

<< Home