dinsdag, augustus 14, 2007

Project plep zoekt investeerders/meedenkers.


Na zoals blijkt kan het benaderen van het flexim (flexibele nokmortel)product doorgaan..
dit veel gebruikte product, bij bouw en renovatie is een mooi product, een "gerafineerd" product zo gezegd.
Helaas voor de viegelierders van plep , kunnen zij de grondstof voor plep alleen afnemen per vat van 200 kilo.. de prijs voor zo'n vat is redelijk ..
ongeveer 800 euro .. maar een gigantische investering budgetair gezien..
omgerekend is de "plepolie" 2x zo duur als de standaard lijnolie..
Het verschil zit hem in het feit dat als we de plepolie mengen met een vezeltjestoeslag en piepschuim bolletjes, we na het vullen van 3 'schoenendozen'.. met dit mengsel een product hebben ter waarde van 70 euro.. dit terwijl we dan plusminus 7 euro hebben geïnvesteerd aan gas(verwarming, electra (compressor, piepschuim en arbeidsloon en plepolie...corrigeer me als ik het fout heb..
maar er is geen garantie op succes.. en nog niets verkocht..
het product is wel decennia houtbaar.. en waarschijnlijk goed geschikt om verwarmd de kokers van een auto te conserveren.. :) en verf mee te maken zie deze pagina
(gepolymeriseerde lijnolie)
http://www.jan-marque.com/nl/web/theor_page13.htm

15 Comments:

At 14/8/07 22:29, Anonymous Anoniem...

ik voel er toch wel verdomd veel voor om de plephandelaar van de achterhoek te worden..

volgens mij is het spul ook een goed alternatief voor . hoe heet het ook alweer ..als je staal in beton moet verwerken..dat je d'r dan een dun laagje omheen flanst..
voor het uitzetten..

 
At 14/8/07 23:05, Anonymous Anoniem...

Goed idee..

 
At 15/8/07 22:53, Anonymous Anoniem...

tis mooi praktisch spul ..
laag irritant.. veelzijdig toepasbaar.. ademend.. zeer duurzaam.. dat zou niet zoveel moeten kosten.. :)

 
At 15/8/07 22:56, Anonymous Anoniem...

Subsidies?

 
At 15/8/07 23:47, Anonymous Anoniem...

subsidie..

goed idee :)

 
At 17/8/07 00:48, Anonymous Anoniem...

Er zijn verder geen mensen die hun geld achteloos in een enorme pot reuzel durven steken ?

Ik zelf heb ook ernstige twijfels..daar ik in het beste geval aan het zeulen kom met een ongecertificeerde nokmortel..

tis jammer dat de leverancier me geen kleinere éénheid wil leveren.. misschien een ander bedrijf proberen, vooralsnog ..of eerst maar eens een 25 liter pan 3 dagen op een gaspit zetten.. of een instalatie bouwen waarin ik de olie aan de kook kan krijgen en kan behandelen met koolzuur..

Ed.. misschien moesten we nog eens rond de tafel wat betrefd een VW tornado pomp .. :) m'n bod geldt nog steeds.. bovendien komt e rmet dit besluit een hoop kapitaal vrij :)

er is zeer veel vraag naar ..

 
At 17/8/07 00:52, Blogger Alchemist...

op bepaalde plekken..

zo

tussen het panlatten slaan door nog maar eens in de telefoon klimmen morgen..

hoi

 
At 17/8/07 00:59, Anonymous Anoniem...

ik moet overigens nog toevoegen TH dat het losse papmengsel van je krijtjes en de olie de eps ongekend vast aan een grindtegel heeft geplakt.. een geweldige hechting.. zelfs met de hoge drukspuit komt het niet los..

 
At 17/8/07 10:40, Anonymous Anoniem...

Ik wil dr best wat insteken maar dan moet eerst de belasting nog even over de brug komen...en we weten allemaal hoe vlot die zijn...

 
At 17/8/07 12:51, Anonymous Anoniem...

volgens mij is de belasting één van die weinige instituten die nog wel kloppend werk leveren..

 
At 17/8/07 17:15, Anonymous Anoniem...

Ik hoop in ieder geval dat hun berekening overeenkomt met de mijne (moet haast wel ivm online invullen) want dan zit er nog wel wat in t vat, zeg maar :)

 
At 20/8/07 12:31, Anonymous Anoniem...

nou ..heb het slechte nieuws moeten brengen dat 200 kilo iets te veel van het goede was..

De beste man zou me een monstertje sturen van een halve kilo..

mooi .. ok ..alleen heb ik het dak er niet mee dicht.. maar nieuwsgierig ben ik wel .. ben wel wat wijzer.. het spul komt op 300 graden uit de ketel stromen..

nou dat was het voor de time being..

 
At 20/8/07 22:50, Anonymous Anoniem...

Haaallloo Pleppertjes van me,

Excuus, voor de enorme elaps
maar onze PC is defect geweest,
er zit nu een nieuw Budget-OmaBoard in en inderdaad , het gaat iets
sneller dan voorheen,

OK laat maar komen dat proefmonster Plep, dan kunnen we het op z'n minst
analyseren !

groet van wederom online Eddy

 
At 21/8/07 18:32, Anonymous Anoniem...

we zullen die halve kilo eens duchtig onder de loep nemen..
proeven.. tandvlees strijken..

welcome plep.. overigens.. je hebt een nieuwe langspeelplaat? mooi..

kun je weer eens een topic posten..

 
At 22/8/07 10:59, Anonymous Anoniem...

ah.. een brief met plepspecificatie's..

de dikke deur wenst ons veel succes met de proefnemingen..

mooi .. t'giet on ..

 

Een reactie posten

<< Home