woensdag, augustus 22, 2007

plep balletje.

12 Comments:

At 22/8/07 22:24, Anonymous Anoniem...

ik vraag me af of vogels lijnolie lusten..

 
At 22/8/07 22:51, Anonymous Anoniem...

mmmmmmmmmmmmmmm

 
At 22/8/07 22:57, Anonymous Anoniem...

toch un lekker balletje

 
At 24/8/07 22:08, Anonymous Anoniem...

dat dacht ik .. binnenkort weer een nieuw balletje maken.. ben nu bezig met een vocht test..

 
At 25/8/07 00:09, Anonymous Anoniem...

ik maak me zorgen om de brandbaarheid.. TH verdo..ikkie

lees je je mail niet .. hoe staat het met de brabdbaarheid van the original.. /?

 
At 25/8/07 00:12, Anonymous Anoniem...

t'kan misschien zijn dat ze er een natrium zout doorgemengd hebben..

durf jij die flexim te proeven ? :)

 
At 25/8/07 00:13, Anonymous Anoniem...

en wat doet dat weer met het vocht.. TH .. ik zit verlegen om antwoorden ..ik verrek het om het spul te kopen :)

 
At 25/8/07 10:30, Anonymous Anoniem...

1) hetals de hel
het brand helemaal op
.....de angstdroom
van een brandweerman !

2) toen ik een sample voor
Alchie uit de verpakking
haalde, stopte ik de rest
terug in de zak en sloot
deze opnieuw af
....nu 4 weken later is de
plep toch begonnen uit te
harden, conclusie : de plep
blijft niet kneedbaar maar
hard volledig uit, en blijft dan
evengoed brandbaar.

3) tot zover, sorry voor de wachttijd ik heb veel WD-uren
gedraaid. :-)

 
At 25/8/07 12:29, Anonymous Anoniem...

ok ..dat is dus geen punt van verschil..



danke ! pak je wel je rustmoment :)

ooh wat een mooi balletje is het toch ..

 
At 27/8/07 18:56, Anonymous Anoniem...

Bitumen op het dak fikt ook als een tierelier...stopverf daarnetegen weer niet of nauwelijks, mits uitgehard...ik zou me dr niet zo druk over maken...

 
At 29/8/07 00:39, Anonymous Anoniem...

dat snap ik wel , maar bitumen heeft niet de gewoonte bij tijd en wijl over te gaan tot zelfontbranding.. en lijnolie wel.. maar blijkbaar is dat alleen bij gepropte lappen het geval.. zal wel iets me de zuurstof van doen hebben.. toch iets om even uit te sluiten.. ik heb het balletje al een dag in de zon gelegd op een goed hete plek.. maar niks dus.. dus.. btw lekken doet het ook niet, en het is vochtvast.. tis zowaar een geslaagd experiment wat mij betrefd.. :)

 
At 29/8/07 00:43, Anonymous Anoniem...

ik wil het mengen met steenwol..
ben opzoek naar een vette blender van 1000 watt..

 

Een reactie posten

<< Home