woensdag, mei 31, 2006

Voetballers gezocht

Beste Proathuzers,

De LLC zoekt voor het toernooi van 11 juni nog spelers (12.00 uur Velswijkdome). Zijn er onder jullie nog wat mensen die wel eens een keer mee willen spelen in dit nu al legendarische team? Na afloop zal er op Limbonello worden gekeken naar Nederland-Servie/Montenegro (En dat zal de laatste keer zijn dat deze wedstrijd te zien zal zijn; de Montenegrijnen gaan immers voor zichzelf beginnen. Grijp dus die historische kans!). Er zal gratis bier worden geschonken, en er zal kwistig worden gestrooid met apenoten.
Meld je!


Graf von L.

5 Comments:

At 1/6/06 12:15, Anonymous Anoniem...

Komt er dan niemand langs, of houdt eenieder zich angstvallig schuil...?

 
At 1/6/06 21:02, Anonymous Anoniem...

Beste Graf,

Ook ik vind het onbegrijpelijk dat er mensen zijn die de kans laten liggen om samen met enkele van de grote namen uit het undergroundvoetbal te mogen spelen. Voor alle duidelijkheid wil ik iedereen erop wijzen dat van de partij zullen zijn; De Alchemist, Voorzitter Limbeek zelf, Het Javaantje en J.C. Djurovski. Klinkende namen in het underground circuit. Pak je kans en zorg dat je deel uitmaakt van dit team op het aanstaande voetbal festijn.
Dat er gratis bier wordt geschonken lijkt me een aardige bijkomstigheid, maar uiteraard laat je deze kans niet liggen.

Met een vriendelijke groet tekent,
J.C. Djurovski

 
At 1/6/06 23:41, Anonymous Anoniem...

Zo is het maar net! Dank je wel, JC!

 
At 1/6/06 23:47, Anonymous Anoniem...

Bij leven en welzijn
en ook bij gebrek daaraan
bevind ik mij in de menigte klein
daar kunt u van op aan

niet als speler helaas
want door de mobiele techniek
met een half oor luisterend
naar de wensen van mijn baas
(ja , weer zo'n onvrij weekeinde :-)

tot dan

 
At 1/6/06 23:57, Anonymous Anoniem...

Neem de kicksen toch maar mee Eddie!

 

Een reactie posten

<< Home