maandag, mei 15, 2006

En het geschiedde dezer dagen..

1
En het geschiedde deze dag, dat er een bod uitging van Keizerin Wytskus, dat door de verkoper geaccepteerd zou worden.
2
Deze eerste beschrijving geschied hier, als Alchemistus in Velp gelegerd is.
3
Want wij gaan allen om beschreven te worden, een iegelijk naar zijn eigen stad.
4
En zo ga ik van Velp, uit de gemeente Rheden, naar het oosten, tot de stad mijner geboortegrond, die Doetinchem genaamd wordt.
5
Om beschreven te worden met Wytskus, mijn trouwe vrouw, welke onbevrucht is.
6
En het zal geschiedde, als wij daar zijn, dat de dagen gevuld worden met klussen.
7
En dat baarde wat zorgen, dat wind ik niet in in doeken, al lijkt het wat kribbig, omdat den andere lieden wel olijk zijn in den herberg.
8
En er waren bewoners in diezelfde landstreek, zich ophoudende in het veld, of houdende de nachtwacht achter hun lichtbuizen.
9
En ziet, een topic des Heeren stond voor hen, en de heerlijkheid des Heeren omscheen hen, en zij vreesden met grote vreze.
10
En de Topic zeide tot hen: Vreest niet, want ziet, ik verkondig u met grote blijdschap, die al den volke weten zal;
11
Namelijk dat heden gekocht is "de Zaligmaker", welke is Groot Hagen 5, in de stad Doetinchem.

26 Comments:

At 15/5/06 20:23, Anonymous Anoniem...

Van harte gefeliciteerd W & A !!
Wat een snelheid van handelen!

 
At 15/5/06 22:05, Anonymous Anoniem...

het duurde me anders lang zat..
was bang dat er een bod tussendoor zou komen..

 
At 15/5/06 22:21, Anonymous Anoniem...

Ha RJ en Wiets,

Van harte gefeliciteerd met deze koop. Wat een prachtplek.
Wij dachten toch eigenlijk op het mooiste plekje van Doetinchem te wonen, maar er is altijd weer baas boven baas.

Op stand, op Groot Haagen nog wel.
Veel plezier, ook met het klussen.

We horen wel wanneer we nodig zijn bij het overhuizen.

Groet,
J.C. en Sabine

 
At 15/5/06 22:21, Anonymous Anoniem...

Ha RJ en Wiets,

Van harte gefeliciteerd met deze koop. Wat een prachtplek.
Wij dachten toch eigenlijk op het mooiste plekje van Doetinchem te wonen, maar er is altijd weer baas boven baas.

Op stand, op Groot Haagen nog wel.
Veel plezier, ook met het klussen.

We horen wel wanneer we nodig zijn bij het overhuizen.

Groet,
J.C. en Sabine

 
At 15/5/06 23:36, Anonymous Anoniem...

waneer is de overdracht?

 
At 15/5/06 23:44, Anonymous Anoniem...

masselink in steenderen..8 euro veur duuzend kilo puin

 
At 15/5/06 23:46, Anonymous Anoniem...

radiators bij de praktiker in deutschland....eenderde goedkoper dan bij de praxis en de gamma en dan ook nog mooier!

 
At 15/5/06 23:47, Anonymous Anoniem...

beschuurink in gaanderen veur al ow holt

 
At 15/5/06 23:49, Anonymous Anoniem...

beunen kuj bie de cafe de tol vinden...kos wel un paar avonden om ze te vinden

 
At 15/5/06 23:51, Anonymous Anoniem...

terpetine moj bie de action koope ...is un euro goedkoper dan bie de gamma!

 
At 15/5/06 23:51, Anonymous Anoniem...

de kompjuter kuj loaten in sloapen.....

 
At 16/5/06 09:49, Anonymous Anoniem...

Beste Ren en Stimpie,

Geweldig mooi pand op geweldige locatie. Doet me weer aan mijn opgewondenheid denken bij onze eigen huizenjacht.
Heel veel geluk er mee.

De Kat en zijn Gezin

 
At 16/5/06 13:48, Anonymous Anoniem...

Van harte gefeliciteerd! Wat leuk dat jullie zo dichtbij het oude nest terug komen!! Als er hulp nodig is... afijn, je weet ons te vinden. Zelf ben ik een ervaren binnenhuisschilder geworden.. dus kom maar op. Wanneer kunnen we komen kijken?? Ben heel benieuwd!!
Groetjes, ook van Mirsad,

Charlotte

 
At 16/5/06 15:30, Anonymous Anoniem...

officieel gaat de boel /als alles goed gaat/ over een maand of twee op onze naam..

wellicht kunnen we voor die tijd al aan de slag, maar het moet hier ook eerst af..

bedankt voor de tips en goede wensen..

ik denk dat ik me laat inschrijven als éénmans bedrijfje.. kan ik het bouwdepot op m'n eigen rekening terugstorten :)
weet iemand of zoiets kan ?

 
At 16/5/06 20:28, Anonymous Anoniem...

Gefeliciteerd met jullie landhuis al veel over gehoord!!! Mot ik toch eens die kant op fietsen. In augustus heb ik nog 2 weken vakantie rondum hauze dus hulp nodig dan...kom ik die kant op fietsen.

 
At 16/5/06 22:05, Anonymous Anoniem...

Het roer om voor Wyts en Roelof,
van harte gefeliciteerd met jullie komst naar het Groot Hagense bos.

 
At 17/5/06 00:59, Anonymous Anoniem...

ik wist 't , ik wist 't
een gevoel denk ik

goed om te horen
wat een daadkracht !

gefeliciteerd van
Heidy en Eddy

 
At 17/5/06 14:51, Anonymous Anoniem...

ik wist 't , ik wist 't
...

kun je ook nog een een ruwe gevoels-indicatie geven w.b.t. de verkoop van overhagenseweg 58 ??

Heidy en Eddy ?? :)

En ja , komt allen aan voor een bakkie kof en ooh-aah sessie

 
At 20/5/06 01:06, Anonymous Anoniem...

Hoi,

het toneelstuk van Charles
en team was pittig maar
heel mooi om te zien en
knap gespeeld
goed om charly weer te zien
spelen


overhagenseweg 58 ?
dat ben je toch zeker
zo kwijt, maak je geen
zorgen
De juf van nordic walking
zei het gisteren nog tegen me
"maak je toch geen zorgen"
ze geeft ook cursussen
"ondraaglijk licht verhuizen door uw schepen achter u te verbranden"

 
At 21/5/06 11:52, Anonymous Anoniem...

He, wie is Talkin'Horse?? Ed, Naat en Dian ondertekenen altijd, dus Ot of Marie Jose dan? Rule nr 1: sign off!Dank voor het kijken en dat je het een mooi stuk vond. Er staat een mooie recensie in de Gelderlander...
Groetjes, Charles

PS: voor wie nog kan en wil: op 26 mei in het Parktheater...

 
At 21/5/06 12:51, Anonymous Anoniem...

Da's Ed .. (the talking horse..)
van de stomzinnige tv serie..

A horse is a horse, of course, of course,
And no one can talk to a horse of course
That is, of course, unless the horse is the famous Mr. Ed.

Go right to the source and ask the horse
He'll give you the answer that you'll endorse.
He's always on a steady course.
Talk to Mr. Ed.

People yakkity yak a streak and waste your time of day
But Mister Ed will never speak unless he has something to say.

A horse is a horse, of course, of course,
And this one'll talk 'til his voice is hoarse.
You never heard of a talking horse?

Well listen to this. I am Mister Ed.

 
At 21/5/06 12:55, Anonymous Anoniem...

mr ED, klik hier op met muis..

 
At 21/5/06 12:58, Anonymous Anoniem...

licht verschepen door uw huizen te verbranden, lijkt me een betere optie aangaande zorgenpand overhagenseweg 58..

ik vrees voor een dubbele hyphoteek voor 11 maand....

 
At 22/5/06 00:54, Anonymous Anoniem...

op 26 mei in het Parktheater..

ik zal d'r zijn Charles..

grt Rj

 
At 22/5/06 22:44, Anonymous Anoniem...

Ach ja, dat had ik kunnen weten natuurlijk, maar ik heb daar vroeger niet zoveel naar gekeken. Ik vond er geloof ik niet veel aan. Leuk dat je komt RJ! En zaterdagavond borrelen bij ons omdat manlief Mirsad maar liefst 34 jaar wordt...!!!!!!!!!!!! Kids lekker bij oma, goed geregeld!! Groetjes, Charles

 
At 22/5/06 23:38, Anonymous Anoniem...

34 alweer .. poepoe.. :)

 

Een reactie posten

<< Home