vrijdag, mei 12, 2006

Lekker flash bakken met croma

5 Comments:

At 13/5/06 00:04, Anonymous Anoniem...

jammer dat er geen geluid zit bij het verhaal van slager
Jef Hendrikx..

leuke tip , ik zeg zelf altijd maar zo.. als er één ding lekkerder is dan als een biefstukje..
is het een ouwe reclame !!

 
At 13/5/06 11:58, Anonymous Anoniem...

"Ïn Delfshaven daar zijn we geboren, in 1824. En dit is ons ooievaartje, vindt u nog steeds op ons etiket. En dit is onze kruidenzolder. Hier bewaren we het geheim... van onze jonge Henkes, de bessenjenever, de vieux, en de oude jenever. Denk je eens in, al meer dan 150 jaar verstand van een goeie borrel. Zeg maar gerust een BESTE borrel."

-- Kenners Halen Henkes In Huis --

 
At 13/5/06 12:06, Anonymous Anoniem...

Vanaf het balkon van mijn zonovergoten boerderij zie ik dat ik de staldeuren niet goed heb afgesloten. En daar gaat m'n hele dravers cavelerie. Met op kop speedy valita gevolgd door actionsquater jelloa, alian olden orison en bojo buitenzorg.

Door de rododendrons en over het pas ingezaaide land van m'n buurman gaat het richting de groente kassen waar alian olden orison binnendoor gaat maar daar is veel te weinig ruimte.
Bojo buitenzorg in de aanval richting die gezellige dorps braderie door de oude muziektent en het stalletje van orgineel aardewerk.

Ondertussen kan ik beter even Apeldoorn bellen.

 
At 14/5/06 23:10, Anonymous Anoniem...

Ik ga bij japie wonen

 
At 15/5/06 22:16, Anonymous Anoniem...

de mooiste vind ik

maand ... na maand.. na maand ..

..... GEEN GOATEN !!!



(enka zeem)

ik heb nog jarenlang totaal onbegrepen
"Geen goaten! "
geschreeuwd als iemand
"maand na maand"
zei ..

 

Een reactie posten

<< Home