woensdag, mei 10, 2006

Van harte beterschap Charlotte!

Sorry Eddy en Heidy,

Maar in al mijn onschuld heb ik jullie post gewist.
Wilde aan jullie lieve van harte beterschap een fijn fruitmandje toevoegen, en toen...

Hier nogmaals jullie bericht (hoop dat je 'm zelf nog even aanpast)



Van Mirsad gehoord;

Charlotte is herstellende van een blindedarm operatie.
Gauw op krachten komen Charlotte. We komen snel even op bezoek.

Groet,
Heidy en Eddy


En dan hier alsnog ons fruitmandje ;-)

Free Image Hosting at <a href=

Groet,
Sabine en Erik

13 Comments:

At 10/5/06 09:02, Anonymous Anoniem...

Snel opknappen Charlotte!
We willen nog graag van het toneel komen genieten.

Tot snel.

Groet,
Sabine en Erik

 
At 10/5/06 12:03, Anonymous Anoniem...

Van harte beterschap, Charlotte! Per slot van rekening ben je toch de grand old lady van de Proathuusclub!

 
At 10/5/06 14:37, Anonymous Anoniem...

Charlot, wat een nieuws toch. Hopelijk knap snel weer op zodat je lekker fit in het theater kunt schitteren.Beterschap

 
At 10/5/06 19:33, Anonymous Anoniem...

Zeg eens Charles, laat die link naar MvdBeek eens zien..
voor de foto's ??

 
At 11/5/06 20:01, Anonymous Anoniem...

laat ik het anders vragen .. wat vind je van de foto's? :)

Beste Charles..

 
At 11/5/06 22:12, Anonymous Anoniem...

Ik heb speciaal mijn dienst geruild om vrijdag je optreden in Amphion te kunnen bij wonen, dus ik hoop dat je snel aan het herstellen bent, P.S Wie gaat ermee die vrijdag?????

 
At 11/5/06 22:48, Anonymous Anoniem...

moet kunnen..

 
At 11/5/06 23:37, Anonymous Anoniem...

wij , wij ,

groetjes

heidy , eddy

 
At 12/5/06 19:41, Anonymous Anoniem...

Regelen jullie zelf julie kaartjes of??????

 
At 12/5/06 22:51, Anonymous Anoniem...

Sabine heeft slaapdienst, zal morgen even vragen of zij ook kan. Misschien kunnen wij dan ook van de partij zijn in Amphion.

groet,
Erik

 
At 14/5/06 15:34, Anonymous Anoniem...

wanneer is het nou precies eigenlijk ????

 
At 14/5/06 23:50, Anonymous Anoniem...

foto's gaan dus niet door .. .. de moeite van het antwoord niet waard blijkbaar ..

de groeten ..

 
At 15/5/06 11:57, Anonymous Anoniem...

Wij zijn weg dit weekend. Dus liever in Arnhem, maar ook dat weet ik nog niet zeker.

groet
Erik en Sabine

 

Een reactie posten

<< Home