woensdag, mei 10, 2006

Onze Lieve Heer heeft vreemde kostgangers...

LEVENSLANG VOOR DUITSE KANNIBAAL

(uit de Gelderlander van 10 mei)

Het gerechtshof in Frankfurt heeft de kannibaal Armin Meiwes (44) in hoger beroep veroordeeld tot levenslang wegens moord. Eerder werd hij veroordeeld tot 8,5 jaar wegens doodslag. Meiwes heeft bekend in maart 2001 een man te hebben vermoord en vervolgens in stukken te hebben opgegeten. Volgens eigen zeggen heeft hij in totaal 20 kilo vlees van zijn slachtoffer opgegeten. Hij at er meestal aardappeltjes met peper- of wijnsausje bij.

Groeten
Graf von L.

8 Comments:

At 10/5/06 17:03, Anonymous Anoniem...

Dat laatste zinnetje...Enerzijds: wat doet het er toe? Anderzijds: de man is volslagen krankzinnig doodnormaal tegelijk. Wat zou ie er bij gegeten hebben als ie niet een Duitser maar een Nederlander geweest zou zijn? Appelmoes en spruitjes?

 
At 10/5/06 17:05, Anonymous Anoniem...

Sorrie: ik ben 'en' vergeten tussen 'krankzinnig' en 'doodnormaal'.

 
At 10/5/06 19:28, Anonymous Anoniem...

Vreemd geval die man.. hij oogt vrij gemoedereerd.. geen idee wat gemoedereerd betekend .. eigenlijk.. maar het lijkt me wel toepasselijk (even de dikke van Dale geraadpleegd, en ja .. het is toepasselijk..) al was het maar in de betekenis van het feit dat de man behalve Hannibal trekken een Norman Beats achtige fascinatie voor zijn moeder koesterde..

 
At 10/5/06 23:39, Anonymous Anoniem...

Ik sprak vanavond nog met de Kat. Hij vertelde me dat ook Hitler een zeer vreemde band met zijn moeder had gehad. Als je daar dan wat freudiaanse theorieen op los laat wordt zo'n gekte dan al een stuk begrijpelijker. Zo zou Hitler een onvermogen hebben gehad om met vrouwen om te gaan in de meest brede zin van het woord... Om dat onvermogen te compenseren zou hij dan tot bepaalde sublimaties zijn gekomen..

Ik had het met de Kat ook nog over Army of Lovers. Wie kent deze Zweedse campband nog? Echt iets voor de Scheids!

 
At 11/5/06 20:06, Anonymous Anoniem...

Waarom komt die Hitler toch om de haverslag op de proppen..??

Van het Army of lovers meen ik me nog een ongelofelijk lekker stuk in een zusteroutfitje te herinneren..
en het doet me denken aan die krankzinnige clip van die vreemde band, een man en een vrouw op een paard, met lichtgevend ondergoed..

god wat was dat ook eens weer..

zweepjes d'r bij ..

nee ik kom er even niet op..

 
At 11/5/06 22:14, Anonymous Anoniem...

Tja Hitler. Het viel mij ook al op dat ik het ~de laatste tijd zo vaak over hem heb. Het komt waarschijnlijk omdat ik 'In Europa' van Geert Mak aan het lezen ben. Mak beschrijft daarin de Europese geschiedenis van de 20ste eeuw, en dan komt die gemankeerde Oostenrijker nogal vaak om de hoek kijken. Dat zal het zijn. Goed boek trouwens.

Dat lekkere stuk zal inderdaad van de Army of Lovers zijn. Gisteren stuurde de Kat me per mail een paar fofo's door van deze band. Twee enorme nichten en een ongelooflijk lekker wijf. Wat moeten die gasten ermee?

'I'm crucified like an angel!' Of zoiets...

 
At 11/5/06 22:46, Anonymous Anoniem...

'I'm crucified like an angel!

en iedereen weet wat dat betekend.. ??? hahaha

 
At 11/5/06 23:16, Anonymous Anoniem...

army lovers ...is da niet van bolland en bolland

 

Een reactie posten

<< Home