vrijdag, februari 10, 2006

wie kent de tik bij de barrak nog?

30 Comments:

At 10/2/06 21:46, Anonymous Anoniem...

muntjes zijn van willemeen,concordia,en bar dancing Benno..de barrak...dus

 
At 10/2/06 21:51, Anonymous Anoniem...

Heb je toen niet dat singeltje gejat bij de baraque ??

 
At 10/2/06 21:55, Anonymous Anoniem...

nee dat waren disco singeltjes.

 
At 10/2/06 22:43, Anonymous Anoniem...

ik weet nog dat Hans en Roel daar altijd stonden, met die kolbertjes aan en puntschoentjes caballerootje/winnerbruin in de hans en moar kieken.elke zaterdag, heel interressant allemaal.....

 
At 10/2/06 22:51, Anonymous Anoniem...

d'r bij zijn !!!

 
At 11/2/06 00:02, Anonymous Anoniem...

Ja, het was een geweldige tent. Tout alternatief en quasi-alternatief Doetinchem en Omstreken kwam er (er kwamen nogal wat zogenaamde boerenwavers, een term die ooit door de Kat is gelanceerd). Er was namelijk niks anders! Iggy Pop, New Order (Blue monday), the Clash, maar ook James Brown en AC/DC. Ik moet er trouwens niet aan denken dat er ooit brand zou zijn uitgebroken, volgens mij zou je dan als een rat in de val hebben gezeten.
Ja, we hebben er heel wat afgekeken. Slechts twee vluchtige affaires heb ik aan al dat kijken overgehouden.... Roel veel meer dus...:) De laatste tijd komt de Barak trouwens weer in mijn dromen terug. (Dit is geen geintje.)En het gekke is dat ik in mijn dromen altijd af moet dalen in een soort kelderruimte, terwijl de barak toch gewoon op de begane grond was... Voer voor psychologen! Ik herinner me ook nog dat Dianne van B.K. vertelde dat ze the Sugercubes zo goed vond. Heeft veel indruk gemaakt blijkbaar...enfin alweer voer voor psychologen.

 
At 11/2/06 00:04, Anonymous Anoniem...

Ja, ik was het dus die voorgaand stukje per ongeluk anoniem postte.

 
At 11/2/06 00:04, Anonymous Anoniem...

verdomd ja ..boerenwavers..snorren met un zwart Tshitje met joetoe en natuurlijk simpel minds...bah

 
At 11/2/06 00:13, Anonymous Anoniem...

Ja, en als er dan een nummer werd gedraaid van joetoe of de simpelmaints moest er natuurlijk altijd met het aanstekertje in de lucht worden gezwaaid.

 
At 11/2/06 00:21, Anonymous Anoniem...

dat je dan stond te kletsen en dat je tijdens het gesprek de begintonen van the call of ein eisbeer ins kalten polar hoorde en dat je dan de nog tijdens die laatste zin je glas wegzette en opweg was naar de dansvloer.. de laatste woorden halfschreeuwend..

. alles in een schijnbaar vanzelfsprekende logika..

komt me nu wel eens vreemd voor..

 
At 11/2/06 00:28, Anonymous Anoniem...

ik ging liever naar Diogenes
en de HBO-soos, de WipInn, De Mythe,
Doornroosje, Mystique Nonstop,
en De Swing, maar als ik echt
niets anders of beters te doen had,
dan ging ik elke week naar de Barraque

 
At 11/2/06 00:36, Anonymous Anoniem...

ik heb nog één shot helder voor ogen , een fraai dansje..

en een gesprek met otto, hij zegt tegen mij

"die meid kan dansen.. ik zeg ,

"ja, die danst op kracht !

waarna er nog over manieren van dansen werd doorgebabbeld, Eigenlijk werd volgens mij iedere scheet 40 keer besproken en binnenstebuiten gekeerd..

 
At 11/2/06 00:38, Anonymous Anoniem...

eddij said...
ik ging liever naar Diogenes
en de HBO-soos, de WipInn, De Mythe,
Doornroosje, Mystique Nonstop,
en De Swing, maar als ik echt
niets anders of beters te doen had,
dan ging ik elke week naar de Barraque

hahah

de man van Elders..

 
At 11/2/06 00:49, Anonymous Anoniem...

De lucht zou voor mij herkenbaar
zijn uit duizend brakke-geurmonsters

en de associatie met een afdaling ter
kelder komt mij ook bekend voor
evenals de gesmoorde schreeuw terwijl
een onzichtbare arm je naar de
dansvloer trok

De barraque periode was voor mij ook een
bizar tijdsgewricht waarin ik met m'n
onafscheidelijke OV-jaarkaart heel
nederland afvriendde en toch eens per week
naar die Barraque moest als vertrouwd
rustpunt in de week

nee ik heb er nooit wisselsjans gehad
volgens mij was er in die hele periode
al een soort van fantoommuze uit Zelhem



Zonet de Duitse Olympakjes gezien ?

Pfffff :-)

 
At 11/2/06 00:50, Anonymous Anoniem...

Ik kwam echt nergens anders...

Borrelen op de zolder bij fam Vriezen, en rond twaalven richting de Baraque , vreemd dat ik me zo weinig kan herinneren, zo heb ik Wyts er nooit gezien, eigenlijk kon je er ook geen normaal gesprek voeren, ik stond altijd half onder een box iemand in het oor te schreeuwen..

geinig trouwens dat je van afdalingen spreekt Graf..

één van de weinige dromen die mij als een boodschap zo helder voor ogen staat is een droom
waarbij ik afdaal naar een pakhuis vol met kratten.. erg groot.. ik loop er doorheen en kom uiteindelijk bij een trap die omhoog voert naar een witte kamer met muren van bijna een meter dik, ik verbaas mij over het wonderschone uitzicht over de zee en ben spontaan jaloers op de fraaie aluminium stereoinstalatie waarvan de verschillende units( cd-speler -versterker e.d )de prachtigste pastel tinten hebben.

Daardoor weet ik ook dat ik in kleur droom, iets dat niet iedereen schijnt te weten(vanzichzelf) dan.

vervolgens raak ik enigzins in paniek , omdat ik mij een indringer voel..

go figur it out..

 
At 11/2/06 00:53, Anonymous Anoniem...

De clou zit 'm in de laatste zin
......elke.......

Hé waarom nu weer uitleggen !

 
At 11/2/06 00:55, Anonymous Anoniem...

ja precies .. daarom zei ik het ook ..

ik was cynisch !!!!! slechte kutgewoonte.. :)

 
At 11/2/06 00:56, Anonymous Anoniem...

vette show die opening..

 
At 11/2/06 00:57, Anonymous Anoniem...

duitse pakjes? wat heb ik gemist ?

 
At 11/2/06 00:58, Anonymous Anoniem...

OK ZORJO

Olympakjes aus Heimatland gesehen ?

 
At 11/2/06 00:59, Anonymous Anoniem...

ghe ghe

 
At 11/2/06 01:00, Anonymous Anoniem...

geen plaatje ergens ?

 
At 11/2/06 01:05, Anonymous Anoniem...

niet gevonden helaas, komt nog wel,

Welterusten zorjo

 
At 11/2/06 01:10, Anonymous Anoniem...

Fijne dromen..

 
At 11/2/06 14:12, Anonymous Anoniem...

..boerenwavers..snorren met un zwart Tshitje met joetoe en natuurlijk simpel minds...bah


---------------------------------
... bah???

Beste Roel, is het misschien zo dat je als de dood bent om als doorsnee te worden betiteld?

 
At 11/2/06 15:57, Anonymous Anoniem...

Ai! Een boerenwaver slaat terug!

 
At 11/2/06 17:45, Anonymous Anoniem...

joetoe is nooit mijn ding geweest mischien ligt het daar aan.

 
At 13/2/06 00:48, Anonymous Anoniem...

jaja.. laat maar.. ik geloof niet in iets zijn , gemiddeld goed of wat dan ook ... ik vind het een stationaire instelling...

 
At 15/2/06 23:08, Anonymous Anoniem...

stationair....ringdingding

 
At 16/2/06 18:56, Anonymous Anoniem...

Jammer van die achterlijke
"flap-uit" van me..

niet blij mee...

 

Een reactie posten

<< Home