dinsdag, januari 31, 2006

de kringlooptrommel



22 Comments:

At 31/1/06 19:43, Anonymous Anoniem...

Nou dit is'm dan, de nieuwe aanwinst !! d'r zit een aardig geluid in, helaas geen gordel d'r bij.. die moet ik zelf maken denk ik.
Affijn Als iemand binnenkort nog een optocht of iets weet.... ik heb er wel zin in,
ok tot later ..

 
At 31/1/06 19:55, Anonymous Anoniem...

Roempoem Roempoem Roepetoepetoepetoepetoempoem!

 
At 31/1/06 20:51, Anonymous Anoniem...

ha ! ik kan m in ieder geval zeker bespelen. rapatapatapatam....en ik ken ook nog iemand die er met een kort rokje met witte laarsjes voor wil lopen. fietvieeeeuw

 
At 31/1/06 21:11, Anonymous Anoniem...

jE GAAT ME TOCH NIET VERTELLEN DAT JE BIJ DE MAJOT.. caps lock ..


Majorette hebt gezeten ? Naat ??????

 
At 31/1/06 21:18, Anonymous Anoniem...

paroem poem
paroem poem
paroepetepoepetepoem !!!

proem
proem
proem
proem

hahaha

 
At 31/1/06 21:39, Anonymous Anoniem...

ik heb het fout, het moet de muziek zijn..
Naat met een trommeltje hahaha

ik durf het bijna niet te vragen , maar als je daar nog een fotootje van hebt .. komtie op de achtergrond van het praathuus..

 
At 31/1/06 23:43, Anonymous Anoniem...

de uitstraling van dit alleraardigst trommeltje overtreft mijn stoutste verwachtingen, ze bestaan nog ? Napoleons drummerboy-toy uit een hollandse fabriek ?

mijn posting over oscar, was meer een poging om een link te leggen tussen jouw verlangen naar dit trommeltje, en je woorden over 'kind blijven'op het undergroundvoetbalforum.

groet en tot gauw, Eddy

 
At 1/2/06 18:16, Anonymous Anoniem...

ach ja ik vond het eigenlijk een dubieuze tekst , over het algemeen vind ik kinderen lang niet altijd .. tof.

 
At 2/2/06 11:06, Anonymous Anoniem...

Drie violen en een trommel en een fluit, en mijn piemel is een slagroomspuit.

 
At 2/2/06 11:28, Anonymous Anoniem...

kunnen en willen blijven putten
uit de kreatieve ideeen en gevoelens
van het Kind in jou.
: Mozart leed er tijdens zijn leven
erg onder dat de Neutönerischkeit
van zijn muziek niet werd begrepen
en niet goed beoordeeld door
het adelijk gepeuple , toch bleef
hij trouw aan het innerlijk Kind.

Sommige fotografen kunnen dat ook
waarvan acte !

 
At 2/2/06 11:33, Anonymous Anoniem...

jammer zo'n waardevolle comment
van zo'n blinkende slagroomspuit

en dan anoniem

 
At 2/2/06 12:25, Anonymous Anoniem...

sorry voor de late reactie. maar IK zat wel bij de drumband in Hummelo. Maar Sabibe Djurofski's vlam, zat bij de huppelmarietjes. Zij heeft vast nog wel een paar mooie foto's Erik????????????

 
At 2/2/06 19:43, Anonymous Anoniem...

Sabine in huppelmarietje outfit ???

olala..

dat wordt gegarandeerd een ereplekje !!

 
At 2/2/06 21:21, Anonymous Anoniem...

dus Erik?????????????????

 
At 2/2/06 21:27, Anonymous Anoniem...

Erik ???

 
At 3/2/06 00:15, Anonymous Anoniem...

Ja...Erik!!!!

 
At 3/2/06 14:23, Anonymous Anoniem...

ERIK !!!,

 
At 3/2/06 14:25, Anonymous Anoniem...

waar zit die gozer?

 
At 3/2/06 14:27, Anonymous Anoniem...

wat is hier gaande ??

 
At 3/2/06 18:21, Anonymous Anoniem...

Sorry voor de late reactie, ben niet altijd aan het surfen als ik mij bij de baas heb gemeld. Maar, een plaatje van mijn lief in leuk pakje… dat lijkt me een prachtidee. Moet eens kijken of er een manier is om aan zo'n foto te komen.

Groet

 
At 3/2/06 20:43, Anonymous Anoniem...

misschien heb je hier wat aan ..


sssst ..

 
At 10/2/06 00:19, Anonymous Anoniem...

maand na maand ..

GEEN GATEN !!!

enka zeem

 

Een reactie posten

<< Home