vrijdag, februari 03, 2006

vertel vertel

11 Comments:

At 3/2/06 22:04, Anonymous Anoniem...

.. eeuh .. tja wat moet ik ervan zeggen, ik werd vriendelijk ontvangen aan hun pand in de parkstraat..

een hoop troep in de voortuin, sjouwende mensen op de trappen, een grote kamer op de 1e verdieping, strekkend zwarttapijt, 5 klokken aan de wand, paar computers, grote tafel en enkele noodkabels voor de electra op de vloer..
senseo d'r bij, nieuwe MM op tafel
en vervolgens een gezellige uitwisseling over het blad, mijn kijk op de jaargang van 94, het verschil met nu, hoe ze werken , wat de opzet is..(in grove lijnen dan) en nog veel meer babbelarij wat zich lastig laat reproduceren.. ik had het idee dat we goed op één lijn zaten en dit een verschrikkelijk goede opstap kans is ..

nu de uitvoering nog.. :)

 
At 3/2/06 22:33, Anonymous Anoniem...

nu de uitvoering nog.. :) ????????????
En die is er van !
grijp die kans, succes mate !

 
At 3/2/06 23:38, Anonymous Anoniem...

Ja veel succes RJ! Ik ga jouw foto's in ieder geval bekijken in de boekhandel.
1. Wat zijn de verkoopadressen?
2. Wanneer zul jij je eerste bijdrage leveren?

 
At 4/2/06 12:05, Anonymous Anoniem...

melody maker wenst je succes!

 
At 4/2/06 13:11, Anonymous Anoniem...

1. Wat zijn de verkoopadressen?
2. Wanneer zul jij je eerste bijdrage leveren?

hoi Graf, dat is lastig te zeggen..

1. Denk dat het even zoeken wordt volgende week, 500 verkooppunten landelijk.

2. ???

redactie@musicmaker.nl,

voor vragen, opmerkingen , kritiek, bijdrages,voorstellen, ideën enz

Je krijgt antwoord !

 
At 4/2/06 18:49, Anonymous Anoniem...

Bedankt Melodietje.. maar wie ben je ??

 
At 6/2/06 21:35, Anonymous Anoniem...

Ja hallo R.J. ook succes met..... heb je nu een bij baantje of hoe zit het?????
Geloof dat ik nog al eens wat mis.

 
At 6/2/06 23:08, Anonymous Anoniem...

Ik bel je morgen wel .. Dalali !

 
At 7/2/06 21:44, Anonymous Anoniem...

das goe.......

 
At 9/2/06 23:55, Anonymous Anoniem...

Is giswerk natuurlijk ..

 
At 16/2/06 00:32, Anonymous Anoniem...

you tell me ..

 

Een reactie posten

<< Home