zaterdag, februari 04, 2006

Marc Nguyen Tan AKA Colder

klik
huuuge dwnload !!

13 Comments:

At 4/2/06 20:13, Anonymous Anoniem...

lekker bijeengeraapte swinger dacht ik zo...

 
At 4/2/06 21:07, Anonymous Anoniem...

Vietnamese kruising tussen Serge Gainsbourg en Joy Division vertelt de Grote Informatiemachine. Hm..nooit van gehoord. Wordt misschien weer eens tijd om een popblad te lezen. Music Maker ofzo.

 
At 5/2/06 14:06, Anonymous Anoniem...

Wordt misschien weer eens tijd om een popblad te lezen. Music Maker ofzo.
''''''''''''''''''''''''''''''''''
Het is niet echt een popblad, alhoewel ze wel een klassieke middenpagina poster van hun favorite Bassist hadden geplaatst.. voor de grap..

die had gemaild maar af te zien van z'n abbonement.. als reply kreeg hij een reactie dattie dan eerst naar Arnhem moest komen en hun een keukenmes op de keel moest zetten ..

Herman Deinum ging het over..

Ik ben sowieso erg te spreken over het blad, er staat erg leuk speelgoed in , zo zag ik de
Alesis DM5 staan en daar wordt ik ook erg hebberig van..

Wat ik tot nu toe gelezen heb doet de mondhoeken krullen, als iemand een goeie kans van slagen heeft is het M.Postema wel ..

misschien raak je wel weer geïnspireerd Graf, en ga je zelf het podium weer op !

wie weet.. :)

 
At 5/2/06 15:18, Anonymous Anoniem...

Een Alesis dm5...zo'n drumcomputer? De Alchemist die in de voetsporen van Kraftwerk (geweldige band natuurlijk), Trio (zing ik de laatste tijd nog wel eens iets van: tatatata ich lieb dich nicht du liebst mich nicht aha...of zoiets) of Atari Teenage Riot (een sensatie van een jaar of 10 geleden, lieve hemel wat gingen die gasten er op!) treed... Ik zelf ben te onmuzikaal om nog weer aan muziek te gaan doen. Althans aan die muziek die ik mooi vind. (Een tussenvorm van Spinvis of dEUS lijkt me zeer nastrevenswaardig, maar onhaalbaar) Hahahahahahahahahaha (want dat hoort er ook bij, toch?)

 
At 5/2/06 15:39, Anonymous Anoniem...

hoort er bij ?
hoort er bij ??
het is verplicht!!!!!

Hahahahahaha oppassen dat je goed begint..
heb ik ook wel eens gehad..
dat de eerste H niet goed pakte

krijg je ahahahah

consternatie geweest toen..

hahahaha

maare ..nee dat gaat(voorzover als de hybride tussen deus en spinvis de doelstelling blijft)niet goed, deze lat ligt wel erg hoog..

(gek genoeg denk ik meteen aan Elvis als ik deus en spinvis naast elkaar zie staan..

misschien ligt daar wel de onbewuste mogelijkheid, Je gaat gewoon de planken op als de slechste Elvis ooit !!

hahaha

 
At 5/2/06 17:10, Anonymous Anoniem...

Hahahahahaha ik hoor net van iemand die gisteravond in de Gigant is geweest dat dat ZZZ ook wreed goed moet zijn! Geweldige cult!

 
At 5/2/06 17:15, Anonymous Anoniem...

http://www.soundofzzz.nl/xtc.mp3

deze knakkerszzzzz ??

 
At 5/2/06 17:17, Anonymous Anoniem...

weet jij natuurlijk ook niet..

hahahaha (omdat het moet)

 
At 5/2/06 19:46, Anonymous Anoniem...

Hahahahahaha jaaaaaaah! zZz is het! Speel het psychedelische filmpje bij het nummer extacy erbij af, en je waant je in een "Doorsdivision"-roes.

 
At 5/2/06 20:09, Anonymous Anoniem...

lekker !!

Ghostsong -The doors prachtig

zeg eens het Undvoetbal forum is weg..

 
At 5/2/06 23:18, Anonymous Anoniem...

hé jongens ..
het undergroundvoetbal forum is weg !!

heeeeééééé ..

 
At 5/2/06 23:48, Anonymous Anoniem...

Ja shit het u-furum is weg! Moeten we hier maar zo lang aan de gang. WEBMASTER!!!! WEBMASTER!

 
At 9/2/06 23:45, Anonymous Anoniem...

terwijl ik dit schrijf wordt er ergens op de wereld iemand gek..

NU !! op dit moment !!

NU !!!
















































nu komt nr 2...































NU !

 

Een reactie posten

<< Home