donderdag, oktober 27, 2005

party



staat je goed !

7 Comments:

At 28/10/05 01:09, Anonymous Anoniem...

fraaie foto.. :0 , en ik zie dat Diann een kaartje op haar trui heeft.. officieel allemaal.. :)

 
At 28/10/05 01:48, Anonymous Anoniem...

.......ben erg benieuwd naar het
traditionele hebbedingetje dat Dian'
heeft mogen uitzoeken vanwege haar
gastvrijheid, IK DOE EEN GOKGOOI

Er is ongeveer 1589 Euro opgehaald

zit ik er ver naast ????????

 
At 28/10/05 01:54, Anonymous Anoniem...

Gooing !!

 
At 28/10/05 09:31, Anonymous Anoniem...

Vertel, vertel, wat heb ik allemaal gemist.

 
At 28/10/05 18:08, Anonymous Anoniem...

Wyts vanavond hoor je het ALLEMAAL

 
At 2/11/05 20:12, Anonymous Anoniem...

Een beetje late reaktie, maar ik ben er weer, Jaaa het was erg gezellie. En er is heel veel opgehaald maar dan wel voor het goede doel, ik zelf dus! Donaties zijn nog steeds welkom. Helaas R.J. heb ik geen Hostes naampje op mijn shirt, dat is pure sluik reklame helaas was Naat erg opgewonden die avond waardoor de foto wat onscherp is geworden en de boodschap niet is te lezen. Dat deed de inkomsten van die avond wel wat kelderen.
Willen de heren ook nog een keer een party????

 
At 3/11/05 18:48, Anonymous Anoniem...

Ha Dianus.. :) gelukkig ben je d'r weer !! in deze donkere tijden kunnen we alle beetjes intermenselijke warmte goed gebruiken ! Fijn dat het een leuke avond was.. het straalt misschien niet helemaal van de foto's af, maar gelukkig ben ik gezegend met een gebronsd voorstellingsvermogen.
En nee.. aan mij zul je geen kleren slijten, ik koop mijn kleding strict bij "switch" ..niets zo vreselijk als een nieuwe trui..
(vleeskleurig of niet)

 

Een reactie posten

<< Home