dinsdag, oktober 25, 2005

Ziek beeldje..



















Hallo beste beeldbuizerd's, ik heb een beeldje gekocht, van brons.. of een legering van ..
Bij het kringloop-center Switch in Arnhem kun je blind bieden op objecten in een curiosa-kast,
na lang wikken kwam ik op een mooi bedrag, er bleek veel op geboden te zijn..

Het is van een kinderrompje,plminus 45 cm lang,met een nare ziekte zo lijkt het. ik heb al gezocht op bloemkoolvingers en ben meerdere site's met nare tropische ziekte's langs gestruind..
mocht iemand weten wat het is.. groeten RJ

5 Comments:

At 25/10/05 10:45, Anonymous Anoniem...

ut kan wel un kind van mien zun.

 
At 25/10/05 19:57, Anonymous Anoniem...

.....Lijkt op melaatsheid , lepra , o.i.d. maar wie maakt nu zo'n beeldje ?

 
At 25/10/05 20:11, Anonymous Anoniem...

Het is inderdaad zo , dat het PH-LOGO
van de UVF , niet zichtbaar gemaakt
wordt door Mozilla FireFox,

Deze Browser waar ook de Maestro en de Graf
reklame voor maken , houdt zich volledig
aan de door de internetcommunity vast-
gestelde HTML-protocollen.
( Anarchie voor de inhoud ,
langs vastgestelde protocollen,
van zichtbaarmaking.)

Blijkbaar is de weergave-techniek van
het PH-LOGO , in strijd met de Nettiquette

geheel in de geest van Microsoft dus,

laten we een universele manier van PH-LOGO-
weergave vinden.........


Eddy

 
At 25/10/05 23:46, Anonymous Anoniem...

Vreemd dat het logo niet zichtbaar is met mozilla.. snap niet waarom
niet.

 
At 25/10/05 23:59, Anonymous Anoniem...

Ik vond het ook vreemd , dat beeldje, misschien is het wel een negroïde kindje , ik heb er ook een köpske bij, maar die past niet..

en die heeft dikke lipjes..
missionaris iets, ik snap er niks van.

 

Een reactie posten

<< Home