dinsdag, oktober 18, 2005

Iemand nog wat nieuws.. ??

het bloeit een beetje dood ..

6 Comments:

At 18/10/05 22:31, Anonymous Anoniem...

Ja de condensator van de R4 was kaduk.
is dus weer gefikst.
Bermmaaimasjien krijgt un gooootebeurt dat belooft weer wat voor volgend jaar.
ik zie de bermen weer voor mij ....strak!
De laatste kampeerders gehad!
Den op zoek naar un Fatboy..ja ik ben lui.
Heddy heeft un muis gegeten.
Suzie is op zoek naar un konijn.
Mot morgen weer werken.
Oja opleidings/workshop voor de stapelgekke stuntvierdaagse gehad PRAXIS entertainer dus.
Scheet gelaten!
Borreltje gehad.
Afwas klaar.
En nu douchen en naar bed.

daaaag

 
At 18/10/05 22:39, Anonymous Anoniem...

de menselijke motor.. !!

fullspeedman..

tot ziens..

 
At 18/10/05 23:24, Anonymous Anoniem...

........bloeit dood ?

is dat een terminale contradictie ?

of is het eigenlijk prachtig bruikbaar
in een gedicht over téveel levenslust ?


.......enfin ,ik daag je uit om een
bloedmooi gedicht te schrijven met
daarin gebruikt , de woorden
"bloeit dood" , en dan niet a la
Hans Bouma , maar Marina Svettajeva

groet , eddy

 
At 21/10/05 23:26, Anonymous Anoniem...

vrijdag: un soort van Fatboy gekocht! goed voor de economie in nederland dus!
glasweefselbehang gelijmD! op de kamertjes voor het verhuur gedeelte.
Berm gemaaid!..tsja wat moet je als voorzitter in de herfst.
morgen weer praxissen.
oja! boekje van gertman gelezen!
da kuj koopu biej du spar in hummel

 
At 22/10/05 15:01, Anonymous Anoniem...

intressante uitdaging Ed, maar ik geloof niet dat Marina Svettajeva echt een dichteres was, volgens mij was ze gewoon verliefd.
Indrukwekkend, dat wel

"Je naam is een vogeltje in de hand.."

dat is prachtig..

 
At 22/10/05 22:58, Anonymous Anoniem...

borreltje gehad

 

Een reactie posten

<< Home