vrijdag, oktober 14, 2005

James Blond



Ik hoorde vanmiddag 3 uur op het RadioJournaal, dat
de nieuwe James-Bond, blond zal zijn...
Moet ik nu het Journaal als een
soort nieuws-show gaan beleven, waaraan men ter vermaak ook
wat luchtige wetenswaardigheidjes invoegd..
Heeft men bij de Journaal-redactie het vermoeden dat de rest van de radiodagvulling
daar in tekort schiet?
Is het soms zo dat dit een doorbraak is op een terrein dat mij is ontgaan..
Is James dermate met ons verweven dat men vreest voor een
masale schok als het volk pas in de Bios constateert dat James blond is geworden??
Is er (als het dan toch moet) niets zinnigers te melden over die film..??
ik snap het niet meer..
Gelukkig is er binnenkort weer een nieuwe ..KING

16 Comments:

At 15/10/05 00:02, Anonymous Anoniem...

ikzelf zou pas verrast zijn als zou blijken dat James Bond eigenlijk homo- sexueel is.

 
At 15/10/05 09:50, Anonymous Anoniem...

Robbie Williams was een beter keus geweest denk ik.

 
At 15/10/05 10:31, Anonymous Anoniem...

Aan de populariteit van dit topic te zien zitten praathuizers niet op een nieuwe James Bond te wachten, of vergis ik me...

 
At 15/10/05 10:32, Anonymous Anoniem...

Robbie in de parenclub, ik vond het smakelijke televisie, wat vond jij?

 
At 15/10/05 12:09, Anonymous Anoniem...

ik weet niet met wie ik nu communiceer beste nieuwsgierige maar ik ben i.i.g. geen fan van Bond en met "parenclub" heb ik nog geen kennis gemaakt.

 
At 15/10/05 13:14, Anonymous Anoniem...

Ik heb gisteren de film
Alexander gezien, ik kan idd bevestigen dat het ff slikken is als de mythische held (ook) een homo blijkt te zijn.

 
At 15/10/05 19:23, Anonymous Anoniem...

het is niet eens pulp!

 
At 15/10/05 22:08, Anonymous Anoniem...

het is poeder !!

 
At 15/10/05 22:35, Anonymous Anoniem...

het fijne is, ik heb de Parenclub nog op de video staan, dus heb nog wat tegoed

 
At 15/10/05 22:39, Anonymous Anoniem...

van poeder mot ik hoeste

 
At 15/10/05 23:50, Anonymous Anoniem...

ik heb nix met blonde apen!

 
At 16/10/05 00:04, Anonymous Anoniem...

Homoapen lik mien al helemoal niks !

 
At 16/10/05 17:52, Anonymous Anoniem...

Ja, RJ dat is schrikken he! Alexander "de Grote HOMO". Den smik ow vast niet.

 
At 16/10/05 20:44, Anonymous Anoniem...

Eigenlijk heel goed dat iemand
postuum uit de kast komt , door
de werken van historici etc. etc.

wat mij dan weer bezig houdt is,
van welke muziek hield zo iemand.
Liet hij zijn zijn lievelingsmuziek
spelen door zijn musici
en beinvloede hij daardoor de over-
wegend hetero-erotische onderdanen
met wat wij zouden noemen
homo-erotisch gesmaakte muziek ?

intrigerend , want in die tijd had je
het natuurlijk over gedicteerde smaak.
met lyrische elementen uit de griekse
en perzische traditie , en wat voor
Alexander lyrisch was , moest voor de
rest van het gepeuple ook lyrisch zijn
natuurlijk, anders word je geen dicta-held.

waarschijnlijk luisteren we er nu nog naar,
uit de autoradio van de taxichauffeur in
Islamabad , Kabul , Peshawar , of Karachi,



enfin wat denken jullie ?

 
At 16/10/05 23:22, Anonymous Anoniem...

Ha diann,waar heb jij dan uitgehangen ?

beetje kale film, maar wel interesant..btw hij was bie!!
smik mien ook niet trouwens..

 
At 16/10/05 23:27, Anonymous Anoniem...

Ed.. Ja goh, zo had ik dat nog nooit gezien.. De Indiërs waren destijds gepeupel voor de macedoniërs.. Alex nam er één tot vrouw..
Alex hield van een soort egyptische milly vanilly achtige toestand nu ik er over terugdenk..

 

Een reactie posten

<< Home