donderdag, oktober 06, 2005

de witte E

4 Comments:

At 6/10/05 23:55, Anonymous Anoniem...

MBONGO!

 
At 7/10/05 12:01, Anonymous Anoniem...

afgelopen zondag werd door Menno nog de stelling geponeerd dat Mbongo wel eens vrouwelijk zou kunnen zijn. Vrouwelijke kanten heeft ie vast maar ik zou zo toch zeggen dat het mannelijke overheerst.

 
At 7/10/05 23:41, Anonymous Anoniem...

Beste Eduardo, RJ,

Ik zit hier op de late vrijdagavond een beetje naar de schitterende kaart uit 1658 te kijken (prachtig dat alles nog niet geheel overeenkomstig de werkelijkheid staat afgebeeld), en zie dat Enschede en Bad Bentheim net niet te zien zijn. Zou hier iets aan gedaan kunnen worden? Dan zou namelijk het hele gebied waarin het undergroundvoetbal wordt gespeeld worden afgebeeld. (Arnhem moet natuurlijk wel te zien blijven!) En natuurlijk: jullie zouden kunnen zeggen, maar wij zijn Underground 05 niet! Maar dan zeg ik: bedenk wel dat tegenwoordig de meeste bezoekers van jullie site tot Underground 05 behoren!

Met vriendelijke groet,
Graf von L.

 
At 9/10/05 01:39, Anonymous Anoniem...

Tja die kaart, het is een vrij statisch plaatje, volgens mij is het niet mogelijk om dat ding scrollbaar te maken, het is wel mogelijk om er zaken in te veranderen..dat betekent gewoon de foto bewerken waarnaar gelinkt wordt, misschien een toevoeging van het wapen van enschede of iets..
als ik tijd heb ga ik d'r weer eens mee stoeien..

 

Een reactie posten

<< Home