zaterdag, oktober 01, 2005

Menno en Jarro .25-9-05

7 Comments:

At 1/10/05 22:05, Anonymous Anoniem...

Mooie foto,

maar wie zijn Menno en Jarro ?
en staan ze bij Stroombroek of boven de Wetlands ?

gaarne repliek,

Eddy

 
At 1/10/05 22:14, Anonymous Anoniem...

Menno is de partner van Gabriƫl..
ik zal ze morgen wel voorstellen..

Menno vroeg of ik hen wilde kieken met die achtergrond vanuit de tuin van het museum voor moderne kunst Arnhem. Op de achtergrond loopt de Rijn.

 
At 2/10/05 00:18, Anonymous Anoniem...

Stoombroek huisje 222

 
At 2/10/05 01:12, Anonymous Anoniem...

Menno heet eigenlijk Stijn Abduhrahman Pols, is journalist van de Gelderlander en tevens voorzitter van FC Ratjetoe.

 
At 2/10/05 01:15, Anonymous Anoniem...

Eduardo,

Ik zag je vandaag (zaterdag) om 15.30 uur nog kletsen met graaf Otto. Jullie stonden op de hoek bij het postkantoor, maar ik vond het te ordinair om vanuit mijn automobiel te gaan 'hey proathuuzers!' te gaan schreeuwen. Bovendien is Otto natuurlijk helemaal geen praothuuzer.

 
At 2/10/05 23:42, Anonymous Anoniem...

................ Wat je doet in zo'n geval is ,
aangenomen dat de verkeerssituatie het toelaat ,
je zet de auto in de ~R~ rijdt honderd meter terug,
dan geef je ontspannen gas en neemt dezelfde route
nogmaals , je weet nu wat er gaat komen ,
je anticipeert daarop , en je doet ..... tuut tuut tuut,
otto , marie , en eddy : "hey daar zoeft hans relaxed voorbij"
we zwaaien terug zoals in de Zonnatura-reklame , vlak daarna ,
je bent al halfweg Keppel , gaan otto en marie naar een terrasje ,
en ga ik naar Koenders op de hoek , om de Naaimachine
van Heidy op te halen , die rib uit mijn lijf zal ik
niet licht vergeten , maar in mijn fantasie zat ik al
langs de lijn in de velswijk dus wat kon mij die lousy
XXX Euro schelen nietwaar ?

tot zover een zaterdagmiddag om 15:30

tot ziens

 
At 6/10/05 23:40, Anonymous Anoniem...

HEE gaat dat vehaal nog verder?

 

Een reactie posten

<< Home