dinsdag, oktober 04, 2005

hoeliekuns ?










21 Comments:

At 4/10/05 22:59, Anonymous Anoniem...

Deze foto's zijn echt fantastisch!
Akelig mooi!

Ik wil ook zo'n foto van mijn kop!

 
At 4/10/05 23:25, Anonymous Anoniem...

mooi allemaal,

ja ik mis inderdaad het hoofd van graf,

werk an de winkel

 
At 4/10/05 23:58, Anonymous Anoniem...

Latje lijkt echt op Neil Young en de Maestro heeft veel weg van Ian Curtis.

 
At 5/10/05 00:11, Anonymous Anoniem...

haha ,zo zat ik ook al,
Magic Bruce willis
Stijn Marlon ("Da Horror..") Brando, Maestro lijkt zelfs op William Dafoe, op een uitvergroting..

 
At 5/10/05 09:09, Anonymous Anoniem...

He eddy ben je nou ook voetballer??????

 
At 5/10/05 13:38, Anonymous Anoniem...

Uit verre tijden (ca. 1870)schreeuwt de Kat ons toe. Maar wat? Iets over het opwindende van de net uitgevonden voetbalsport?

 
At 5/10/05 16:00, Anonymous Anoniem...

nee scheids , ik sta er vanwege een UV-kennis-Quiz , die waarschijnlijk nog in de hoed van de UVF zit : Wie hoort er in deze UV-Line-Up niet thuis ?

binnenkort in 't proathuus ?

 
At 5/10/05 18:31, Anonymous Anoniem...

wie is dat William Dafoe?

 
At 5/10/05 23:39, Anonymous Anoniem...

Een aantrekkelijke acteur uit Amerika, maar erg klein van stuk. Dus geen goeie voor het basketbal en aangezien voetbal niet zo populair is daar in Amerika is hij maar gaan acteren.

 
At 6/10/05 01:15, Anonymous Anoniem...

William werd dramatisch aan flarden geschoten in die film platoon..
en dat alles op de in en in trieste tonen van William Ørbit (Barber(ff spieken) Adagio for strings.

die scene met geheven armen , en dan langzaam door de knieen, net buiten bereik van de veilige haven ,die in de vorm van een helicopter boven de scène hangt.
De jonges droom van menig schoffie die zijn jeugd als cowboytje stervend sleet.

 
At 6/10/05 10:43, Anonymous Anoniem...

ik bekijk deze foto's nu al enkele dagen met de grootst mogelijke verbazing.fantastisch!deze foto's zijn tijdloos en zouden op elk moment in de 20e (+stukje 21e) eeuw gemaakt kunnen zijn.

 
At 6/10/05 18:43, Anonymous Anoniem...

Beste Umbertho, de eerste de beste close-up zou direct korte metten maken met die illusie..
de geliefde korrel is verleden tijd, misschien gaan we ooit die blokjes waarderen, als alles op liquid display staat..?

 
At 6/10/05 21:16, Anonymous Anoniem...

btw, kan iemand mij twentse humor uitleggen? :)

 
At 6/10/05 23:45, Anonymous Anoniem...

Hoi uvf, korreltjes?blokjes? dat gaat mijn pet te boven.leg eens uit?

 
At 7/10/05 00:01, Anonymous Anoniem...

Beste rj, je vroeg uitleg over twentse humor. Ik ben, denk ik, als geboren en getogen Tukker de meest voor de hand liggende persoon op dit forum om daarop antwoord te geven. Er bestaat helaas geen duidelijk antwoord op deze vraag, het is net als met die dvd'tjes die je tegenwoordig kunt kopen waarbij humor wordt uitgelegd door o.m. Mr.Bean en J. Cleese. Niet kopen.Zogauw ze humor uitleggen is er geen zak meer aan.Dus mijn mening mbt. Twentse/Achterhoekse/Drentse en andere humor is:"je snapt 't of je snapt 't niet"Er is wel een twentse etikette m.b.t. humor:iemand vertelt wat grappigs en dan mag je lachen of iemand meent wat grappigs te vertellen dan doe je net alsof je lacht.
hopenlijk verschaft mijn antwoord je enige duidelijkheid in deze complexe materie

 
At 7/10/05 00:41, Anonymous Anoniem...

Geen idee of het wat geholpen heeft Umberto, ik zit wel te lachen, dat scheelt..

 
At 7/10/05 00:51, Anonymous Anoniem...

btw .. als je inzoomt op een digitale foto stuit je vroeg of laat op de pixels, dat zijn de blokjes waaruit een foto is opgebouwd, bij mijn camera zijn dat er 6 miljoen.. als ik dramatisch ga kroppen (inzoomen en opnieuw kaderen) loopt dat aantal flink terug, bij sommige van de bovenstaande foto's zou je ze kunnen tellen als je het op een a4tje afdrukt!Bij analoge fotografie vind je bij dramatisch inzoomen klodders ! , die hebben een authentieke charme.. maar misschien is fotograferen wel net als twentse humor , die moet je misschien ook niet uitleggen :)

Alhoewel ik de beste Rowan adkinson scène dat theaterstuk vindt waar hij de basis van de humor uitlegt, als brenger van het goede nieuws, slechte nieuws..enz
kopen doe ik ze niet.. mijn video's kun je op 2 handen tellen..


groeten .. :)

 
At 7/10/05 10:29, Anonymous Anoniem...

HUMOR?

 
At 7/10/05 12:37, Anonymous Anoniem...

Ach humor , ik zat net nog te lachen, kom net terug van mijn huisarts, een eigenzinnige man ..

Laterale irritatie van de knieschijf en meniscus, boven-achter de schijf bevind zich een smeerklier die nogal overuren maakt in m'n knie, ik kan er bij tijden niet op staan.Ik kon wel een steunverbandje omdoen, voor het IDEE !! zei mijn huiusarts, op mijn vraag , hoe dan met mijn staand werk.. begon hij over Coen Moulijn, en dat ze tegenwoordig niet meer zo snel die miniscus ertussenuit haalde zoals bij Moulijn blijkbaar het geval zou zijn geweest.Bot op bot, ik zei dat is toch niet uit te houden?
Waarop hij zegt , ja de centen hè !..

 
At 8/10/05 22:53, Anonymous Anoniem...

moi ook uns doen de ziektenkosten privatiseren..knap ie helemoal van op!

 
At 12/10/05 19:52, Anonymous Anoniem...

hee wie gebruikt mijn woordje man

 

Een reactie posten

<< Home