maandag, oktober 10, 2005

eiland

30 Comments:

At 28/9/05 23:24, Anonymous Anoniem...

ik vind het een vieze hoes !

 
At 28/9/05 23:26, Anonymous Anoniem...

ik vind het een mooie hoes !

 
At 28/9/05 23:31, Anonymous Anoniem...

De dame links vind ik heerlijk geproportioneerd. Jammer van die Bobby.

 
At 29/9/05 00:32, Anonymous Anoniem...

Wanneer het in Azie bonton is geworden , heet het bij ons Kemp.

en iemand pesten omdat 'íe van echte Kemp
houdt , is nooit grappig ,

vraag maar aan de Scheids.

tot zondag,

 
At 29/9/05 09:34, Anonymous Anoniem...

zoals jullie weten heb ik de mooiste elpee met riesenfarbposter

 
At 29/9/05 09:42, Anonymous Anoniem...

het gerucht gaat dat bobby in keppel ergens un vila heeft........maandag toch maar eens kijken of de goudenslip ergens aan de waslijn wappert.

 
At 29/9/05 22:36, Anonymous Anoniem...

Tja, dat is een interessante opmerking van Eduardo: zodra in Azie iets bonton geworden is, is het bij ons camp. Hoe zou dat komen? (Als het waar is)

 
At 29/9/05 22:57, Anonymous Anoniem...

Ach Tom Manders.. wat leeeeuk!!!

Even over vijven , een trieste stad, miezerige regen, asfalt glimmend nat, jachtende volken en jachtende mensen die't weer en't verkeer verbeten verwensen...

Dan plotseling een knul met een vrolijk gezicht, brutaal op de fiets door elke kleur licht, een rode bos haar die flopt met een pet
een mand aan z'n stuur een bruidsboeket..
Hij ziet op de stoep bij het zebrapad, een meid in een strakke pullover, hij stopt met een ruk en zegt toedanmaar schat, het meisje steekt heupwiegend over..
Hi kijkt'r nog na maar het haastig verkeer dat dwingt hem vernijnig naar voren, toen issie daar vlak bij het zebrapad.. een roos uit z'n ruiker verloren....

Het was opeens een beetje mei in oktober, het leek opeens of de zon heel even scheen,je kon het zien aan chera die ouwe ober, hij werd op eens een beetje vlotter te been, die chice vaste klant, keek op vanuit zijn krant en zei"
"Chera, we nemen d'r nog één !"

Ook buiten op straat is een wonder gebeurt!!! de grootste chagrijn kijkt goed gehumeurd!! het verkeer is ineens een ballet en het lijkt, of eenieder zorgvuldig dat roosje ontwijkt, een hondje besnuffeld het Doodbedaard!! Alsof íe alleen daar op straat is ! dan nadert een auto met zeer grote vaart...

en remt net nog voor het te laat is !
meteen drukt die bink in z'n glimmende slee, het gaspedaal kwaad naar beneden,het hondje is ontsnapt , maar die kerel heeft ..
die roos doodgewoon overeden...

Het was opeens toen niet meer mei in oktober, het was niet meer of de zon heel even scheen, je kon het zien aan die uitgebluste ober, hij voelde plotseling weer die reuma in z'n been, die chice vaste klant zat triest weer met z'n krant, vol moord en doodslag, moederziel alleen..
Het was ineens toen niet meer mei in oktober ..
Het LEEK alleen of de zon heel even scheen.

 
At 29/9/05 23:07, Anonymous Anoniem...

het heeft wel wat weg van ons swiebertje
vraag me nu af wie was er eerder dorus of ons swiebertje

wie weet ut!

 
At 29/9/05 23:15, Anonymous Anoniem...

Als iets in china bonton is , moet het hier per definitie wel kemp zijn, dat is de reden waarom kemp is bedacht!!, het woord betekent feitelijk distingeren van.

 
At 29/9/05 23:16, Anonymous Anoniem...

En ik dan ?

 
At 29/9/05 23:54, Anonymous Anoniem...

somebody stop me please!!

 
At 30/9/05 21:32, Anonymous Anoniem...

sapperdeflap en ik dan.

 
At 30/9/05 21:33, Anonymous Anoniem...

volgens mij ben je een mislukte indiaan

 
At 1/10/05 01:38, Anonymous Anoniem...

touché

 
At 1/10/05 01:42, Anonymous Anoniem...

http://www.jimlawrence.net/LPCOVERS/LPcovers.html

 
At 1/10/05 13:51, Anonymous Anoniem...

ik snap er niets meer van..clown ptaatpopjes en nu weer Reed
gaat iets te snel

 
At 2/10/05 00:12, Anonymous Anoniem...

Deze hoes doet me denken aan hans teeuwen met de jongs van jiskefet.
en dan dat stukje met sinterklaas

 
At 3/10/05 18:32, Anonymous Anoniem...

Deze hoes doet mij denken aan
Sanford en Son.

 
At 10/10/05 21:56, Anonymous Anoniem...

dit is echt duits..klopt dat?

 
At 11/10/05 01:45, Anonymous Anoniem...

Hé Roel.. HOI !

 
At 11/10/05 23:14, Anonymous Anoniem...

excuses namens proathuus voor de slechte kwaliteit afbeelding..
tis nog niet leuk ook ..

proathuus weet het zelf..

het nivo daalt!!

 
At 12/10/05 11:34, Anonymous Anoniem...

Ongein

 
At 12/10/05 19:54, Anonymous Anoniem...

is dit een reclame van een of ander krediet bedrijf?

 
At 12/10/05 21:17, Anonymous Anoniem...

Warm en benauwd lijkt het me in de serre

 
At 12/10/05 22:12, Anonymous Anoniem...

hee voorzitter mot ie geen voetbal kiekhu?

 
At 12/10/05 22:19, Anonymous Anoniem...

Nee, je weet dat ik het niet kan ontvangen, maar ik heb inmiddels ook al begrepen dat ik helemaal niks gemist heb met die 0-0. I.p.v. mijn tijd te verspillen met voetbal kijken heb ik vanavond al wat citaten verzonnen voor in het VS van a.s. zaterdag. Eentje daarvan is van Anton Corbijn en gaat over de UVF..... Lees het VS dus a.s. weekend proathuzers!

 
At 13/10/05 00:20, Anonymous Anoniem...

Beste Graf, ik heb er geloof ik wel een fan bij..

Hoe is het afgelopen met de kat, ligt de tv al bij het grof vuil?

Mijn tv heeft ook kuren,fraaie flitsende lijnen.. ik heb laatst een foto van de tv gemaakt, opmerkelijk feit herontdekte ik, de foto bekijkend..
de helft van de tijd dat je naar de tv kijkt zie je feitelijk niets, het is dat onze ogen zo traag zijn, anders zagen we het :)

 
At 13/10/05 23:08, Anonymous Anoniem...

Jazeker. En hoeveel fans heb je nu inclusief mij? Graag een kleine schatting..

En nee, de Kat heeft zijn toestel nog. Zijn vrouw, ofwel mijn zus, heeft het even voor hem geregeld: diep in de nacht trof de Kat haar aan in de woonkamer terwijl ze bezig was om voor hem Talpa er op te zetten. Is dat geen liefde? Voor dat soort kutkarweitjes moet je engelengeduld hebben...

 
At 14/10/05 00:26, Anonymous Anoniem...

Het kan liefde zijn, maar het hoeft niet.. :)


Eens zien, ik denk dat ik in totaal zo'n 42 fans heb.. meestens mensen die ik fraai op de foto heb gezet en m'n moeder. 3 daarvan hebben het toegegeven..
Van twee weet ik het best wel zeker... en van één van hen ben ik zelf ook fan. :) (kleine schatting)

tot later, waarde Graf von L.

(ik ga d'r maar eens wat namen bijzetten i.v.m. zoekresultaten.)

 

Een reactie posten

<< Home