zaterdag, oktober 15, 2005

reactie kruiskop

8 Comments:

At 15/10/05 19:27, Anonymous Anoniem...

Ik zit te wachten op de KLAP !
eindelijk actie in Den haag

 
At 15/10/05 23:36, Anonymous Anoniem...

dat torentje dat had voor mijn part ,
toch z'n langste tijd gehad,
wanneer je daar als redelijk idealist
naar binnen gaat,
kom je eruit als commissaris van shell

nee nee nee

af en toe eens flink platgooien, is best
een billijkbaar statement.
eigenlijk ga ik de fout in
door me zo agressief te tonen
maar geloof me , ik heb veel kijk op
redelijkheid en billijkheid.

 
At 15/10/05 23:46, Anonymous Anoniem...

16 10 2005 lijkt me een mooie datum voor de geschiedenis boekjes

 
At 16/10/05 00:27, Anonymous Anoniem...

Misschien komt in dit decennia de tijd van de echte revolutie wel terug(franse/russische):aan banden met die hoge inkomensverschillen!weg met prestige projecten zoals het spoorlijntje door de betuwe van 10.000.000.000! en de vliegtuigjes van de JSF!
weg met de euh??.... oh ja weg met de 112 ijs smaken!(alhoewel daar verdraaid lekkere tussen zitten)Leve de persoonlijke ontplooing!!!!!! zo,zo, dat lucht op. Dank voor uw aandacht.

 
At 16/10/05 01:06, Anonymous Anoniem...

Ik had vandaag weer eens wat op m'n werk (eergister dan)moest ik weer wat.. kweenie wat meer..

nou ja was er een machine kappot ik denk oh die maak ik wel , maar daar is natuurlijk geen tijd voor..
vraag ik wat dat gaat kosten om dat ding te repareren.. zegt de chef.. "2 maal een maandsalaris",
en da's dus twee dagen werk!!
op z'n langst!! dus feitelijk verdiend een ander mijn jaar salaris in plusminus een week ofzo.. ja..

manmanman.. alt 1

 
At 16/10/05 01:37, Anonymous Anoniem...

grootschalige projecten zijn mooi werk.. mits uiterst goed gekozen, en dan moet men ook niet schuchter zijn , maar gaan voor het hoogst denkbare, en alle aspecten goed afwegen, als men kiest voor het hoogste zal de tegenpartij u omarmen.. daar zij immer te combineren zijn, mits men gaat voor het hoogste .. dan pas komen zij samen.. als men kiest voor het hoogste dus.. Samen in vrijheid..
dan !!

 
At 16/10/05 12:26, Anonymous Anoniem...

mee eens Alexander, de nederlandse waterkeringen zijn projecten om trots op te zijn, nederland is ook wel toe aan een monumentaal kunstwerk met wereldlijke allure (zoals de eiffeltoren het australische operahuis)maar mag het wat minder kosten dan 10 miljard?(oons Tukkers bint zuunige leu)

 
At 16/10/05 23:49, Anonymous Anoniem...

Tís verschrikkelijk irritant..
die geld verspilling.. Ze schijnen op dit moment bezig te zijn met plannen voor het reinigen van het IJ, waar alle sedimenten uit de rivieren naar de bodem zinken, nu heeft er een team bodemonderzoekers met zo'n prikstok,onderzoek gedaan.. en cadmium, zink en nog wat troep int IJ gevonden..
Gelijk hebben die baggeraars moord en brand geschreeuwd en een fraai plan ontworpen op basis van pomperij in een schip dat langzaam overloopt zodat de gifstoffen daarin kunnen bezinken... het enige dat daarin komt te bezinken is natuurlijk zand, het gif en klei spoelt overboord !
maar hé who cares ? kost maar een paar miljoen ofzo..

nog één..

Zijn ze bij de overheid aant foeksen met de getallen/begrippen om het percentage schadelijke uitstoot te beperken dat een wagen mag produceren per kubieke meter, prompt komen er turbomotoren op de markt, die blazen er verhoudingsgewijs meer lucht doorheen :)

fantastische lui die ouwe beta's met dit soort verhalen..

 

Een reactie posten

<< Home