donderdag, oktober 27, 2005

Straatbeeld Nigeria.

11 Comments:

At 27/10/05 21:36, Anonymous Anoniem...

Dat is nog eens wat anders dan een pittbul: een hyena aan de ketting. Erg macho.

Ik las vandaag in de krant dat de Amerikaanse basketballers van hogerhand de opdracht hebben gekregen om hun macho-pak uit te trekken. Geen gouden kettingen meer, geen broeken met het kruis tot op de enkels enz, enz. Kortom de hele hiphop/gangsta/jail-macho cultuur wordt daaraan banden gelegd. Ik vind het prima, want ik hou er niet van. Hoe denken anderen hierover?

 
At 27/10/05 21:58, Anonymous Anoniem...

Winston Bogarde ja... dat was toch geweldig. zag er goed uit,Glen Helder daar in tegen was een beetje prut

 
At 28/10/05 02:00, Anonymous Anoniem...

Ik zet pet-sounds van de beachboys&friends op ,
daar word ik toch vrolijker van,

en ik stem in met der Graf

 
At 28/10/05 02:16, Anonymous Anoniem...

Yooh !!

It's a raw night
Who wants to bar fight?
Well come on alright
And I dare a mother fucker to come in my face !!
Baseball bats
I got somethin' for that

It goes bla ka ka kat (You know what that is)
So I dare a motherfucker to come in my face
It's so real
It's how I feel
It's this society
That makes a nigga wanna kill
I'm just straight ill
nerd.

 
At 28/10/05 02:24, Anonymous Anoniem...

Heb je zoaldoende
nog een gezonde
teen over ?

 
At 28/10/05 10:12, Anonymous Anoniem...

Beste graf,

ik vraag me af welk doel hogerhand nastreeft. Willen ze ander publiek bij basketbal? Macho dissen uit de Amerikaanse samenleving?
Ik snap de voorbeeldfunctie van die jongens, denk zelf ook die opsmuk hebben ze toch niet nodig, maar om het aan banden te leggen.. Hoe willen ze dat trouwens doen? Staat er een sanctie op het toch dragen van dat wat ze niet meer mogen dragen? Kortom, 'k heb te veel vragen om het idee op voorhand goed te vinden.

 
At 28/10/05 10:14, Anonymous Anoniem...

sjonge, wat een mooie schouderpartij in dat witte hempje..

 
At 28/10/05 10:44, Anonymous Anoniem...

Beste Wyts,

De kledingvoorschriften gelden alleen tijdens de wedstrijden. In principe ben ik tegen kledingvoorschriften, maar die hele hiphop-scene kan me gestolen worden. Ik vind het vreselijke mannetjes. Die hele egoistische en stompzinnige hiphopcultuur staat me tegen. Laat ik het zo zeggen: in wezen vind ik het een onjuiste beslissing van de NBA (of hoe die baskerbalorganisatie ook heten mag) maar toch kan ik me er niet druk om maken. Zoiets is het.

 
At 28/10/05 14:10, Anonymous Anoniem...

Basterdball ..

 
At 2/11/05 19:27, Anonymous Anoniem...

Ik kan me voorstellen dat ze tot die beslissing zijn gekomen,Bij het zien van die extreem rijke eikels schieten mij direct allerlei theoriƫn van die goeie ouwe Darwin te binnen.

 
At 2/11/05 19:33, Anonymous Anoniem...

De topic foto komt van de nieuwe Gorillaz cd

ben de naam even kwijt ..schande

copietje gemaakt voor het oortje
de rest zoekt iedereen maar lekker zelf uit. :)

 

Een reactie posten

<< Home