dinsdag, september 06, 2005

dank


Gracia symboliseert de schijnbare en uiterlijke glorie van de Blog zelve , de auto , herkennen we de schone blikken vormen ? , symboliseert het internet als vehicle van de Blog , maar er is nog iets , een gevoel , als fantoompijn , kan een grafische weergave gebukt gaan onder de afwezigheid van hetgeen er NIET opstaat , en daardoor winnen aan betekenis ? Want wie zit er in de auto ? mijn fantasie vertelt me dat Prins Paddepijp in de auto zit als onvermoeibare ondersteuner van Gracia , daarmee symboliserend dat het internet door mensen gemaakt wordt , maar dat alleen de werkelijk rwajaal toegewijdden op de achtergrond , lees PPP , haar ook overeind kunnen houden , waarvan acte , weerom bravo , votre eduard.

9 Comments:

At 18/9/05 23:03, Anonymous Anoniem...

We zijn zeer vereerd met uw woorden waarde Eduard,..Edoch

Als ik maar half zo hoffelijk was geweest als u durft te stellen, had ik dit html succesje niet voor uw welgevormde ballerina-voeten weggeschoffeld.

 
At 20/9/05 08:42, Anonymous Anoniem...

HOOG

Hoog door die alpen
zal ik nooit meer zwalken
Ik zie dan kindertjes van Vontrap
zwaaien naar mijn bak.

 
At 20/9/05 08:47, Anonymous Anoniem...

correctie op kelly

 
At 20/9/05 21:10, Anonymous Anoniem...

PUR-man samen met Gracia in een Rwajale 404 ? wel heb ik ooit

 
At 20/9/05 23:46, Anonymous Anoniem...

De purman zit slecht in z'n ritme..

 
At 22/9/05 00:11, Anonymous Anoniem...

Wederom bedankt voor uw zalvende uitlaatsels ter meerdere glorie van Mijzelfe, (P.P.van h P) , uw schrijfstijl ontwikkelt zich overigens als een bamboewortel door mijn schrijversegofundament.


Maar nee, er zijn anderen die werkelijk de motor achter Cracia zijn.

 
At 24/9/05 09:22, Anonymous Anoniem...

alle plaatjes op ut net zijn volledig waar!

 
At 24/9/05 10:44, Anonymous Anoniem...

OK , OK , maar dan wil ik nu een Scéne in The Highlands , met een Clanhoofd , op een Maaimachien onder ~60 graden schuin op de berm , langs een heel smal kronkelweggetje , achtervolgd door Nessy , met een oversized Pearl-bril op z'n snuit , achtervolgd door allemaal popjournalisten die denken dat ze in een Clip van Frank Black terecht gekomen zijn .... moet voor de UVF toch een koud kunstje zijn ??

 
At 24/9/05 16:44, Anonymous Anoniem...

absoluut..

 

Een reactie posten

<< Home