vrijdag, september 02, 2005

tussenproefje 404

serienr


cockpit

Het originele franse spatbord is behouden gebleven, en gaat schuil achter het nederlandse plaatje.


De motor sprankelt van leven

euh, een foto van de halve zijkant

Had ik al gemeld dat de gevel weer in de verf zit

en dat ik zo trots ben op het handgeschilderde huisnr dat zo chic de gevel die laatste finesse geeft.

avondzon in koplamp of andersom


Jammer van dat sterretje in het logo.

voor het totaal shot moet ik eerst nog even een goede locatie vinden.

Tips zijn natuurlijk welkom.

gegroet Rj

By the way Hans keuper geeft op 30 september een soort afscheidsconcert van het Ulenhof colege,

20:30 ,

5 euro goed doel entree

zijn er nog geïntresseerden?

13 Comments:

At 17/9/05 22:11, Anonymous Anoniem...

Mooie foto's weer. Ik ben net als niet-autokenner even aan het surfen geweest om wat meer te weten te komen over de Peugeot 404. Ik las dat deze tussen 1960 en 1975 in Frankrijk in productie is geweest, en later ook nog in Argentinie. Mijn vraag is nu: uit welk jaar stamt die van jou, RJ? Misschien kun je hem voor Het Wapen van Heeckeren in Hummelo fotograferen; dan staat de tijd dubbel stil.

 
At 17/9/05 22:52, Blogger Alchemist...

Hoi Graf, bwjr 1969 deze wagen
nrbord = AE-96-69

404 is ook een soort ........


ben ik weer.. :)

palindroom

96 of 69 in meerdere opzichten

grappig

t'wapen is passend en plaatsbepalen sfeervol maar ik ben van mening dat men een parel toch ook niet op een bedje van diamanten presenteert ?

nee het moet contrasteren, duister grimmig .. een kerk misschien..

komt wel

 
At 17/9/05 23:20, Anonymous Anoniem...

ik zou hem fotograferen op een verkeersdrempel

 
At 19/9/05 17:37, Anonymous Anoniem...

Ai plat kunt proaten moi ut loaten!! Ik ga dus niet mee naar die Afrikaanse achterhoekse Hansje

 
At 19/9/05 17:56, Anonymous Anoniem...

RJ, wat dacht je dan van een autokerkhof als achtergrond voor het totaalplaatje van je 404?

 
At 19/9/05 22:04, Anonymous Anoniem...

..

Ha die graf, weer een prima plek, alleen is voor mij ondertussen de 404-fotolust bevredigd.. ahum#

dus, ..

 
At 19/9/05 23:05, Anonymous Anoniem...

Tja....

 
At 20/9/05 08:49, Anonymous Anoniem...

ik heb helemaal niets met hansje k popster

 
At 20/9/05 18:57, Anonymous Anoniem...

Ik heur ut alweer!, goan jullie moar an de toage stoan, ik zie wel wak doe..

Bunt jullie noe achterhoekers ?
jullie zollen ow motten schoamen !

 
At 20/9/05 22:17, Anonymous Anoniem...

Ja, Hansje fotograferen op een vluchtheuvel terwijl R.J met zijn 404 vol gas de schans wil nemen. Of maak er een leuke video klip van. Ik wil wel figureren.

 
At 22/9/05 22:12, Anonymous Anoniem...

puik geveltje roelof
(ook dat 58 tigje)
ben nu bezig met de dakkapellen
wat un klus...maar dan zonder buurman met zijn advies

 
At 23/9/05 23:20, Anonymous Anoniem...

UVF maakte deze week kennis, met de ondraaglijke lichtheid van de koppelingsvloeistof van zijn 404 , de zwaartekracht die er normaliter voor zorgt dat de vloeistof niet de kans krijgt ondraaglijk licht te worden, moest het helaas afleggen tegen de ondraaglijke verlichtingsdrang welke de koppelingsvloeistof plotsklaps overkwam , en zoals bijna alle processen van onomkeerbare verlichting , men staat erbij en men kijkt ernaar. Alsjeblieft UVF probeer over de dramatiek van sommige slotscénes niet ondraaglijk licht te denken , en laat een mannetje de vloeistof weer onder het peilstreepje dwingen , waar ze hoort. (was de kopelingsvloeistof niet toevallig ook de remvloeistof ??? )

 
At 24/9/05 20:42, Anonymous Anoniem...

Ach Ton is een prima vent, hij is alleen niet te narsen alsie een overal aandoet.

Z'n vrouw was hier van de week, met de rekening van de hoogwerker en materiaal, en zei dat het een bekend probleem met Ton was, "niemand kan met hem werken, hij is te streng!!"

haha

 

Een reactie posten

<< Home