vrijdag, september 02, 2005

80 jaar!

Wie nemen er plaats in 't buurtbusje , naast dian , heidy , en Eddy , naar Groningen ? het lijkt ons leuk , vroeg in de middag te vertrekken (~15:00) aldaar een hapje te eten , en ons dan
naar de 80'ers te begeven , vervolgens een slaapplaats te zoeken , wanneer het bij Steven en José te druk wordt met slapers , moeten we nog rondvragen alwaar we onze slaapzak neer kunnen leggen , graag reakties , groeten , heidy en eddy
_____________________________________________
steven schreef :
Leuk idee, dit Proathuus! Biedt ook een mooie gelegenheid om iedereen die zin heeft in een feest uit te nodigen om op zaterdag 24 september naar Groningen te komen. Bert en ik zijn namelijk onlangs tachtig jaar geworden, en daar moet op geklonken worden!

Dat doen we vanaf een uur of 21:00 in cafe De Souffleur in Groningen, naast de Stadssschouwburg. Bed en Breakfast-mogelijkheid in ons nieuwe huis in Roden. Er wordt nog gestudeerd op het vervoer tussen Groningen en Roden.

Groeten!

Steven

6 Comments:

At 27/8/05 23:45, Anonymous Anoniem...

Volgaarne Steven !

Ook wij studeren nog op een oppasadres voor RSM , zodat we naar jullie in Grunn kun'n

Wanneer ons dat lukt , kunnen er 5 menschen met ons meerijden, tot nader bericht van onze kant , een prettige week , en groeten aan Jose, Nienke , en Ella ,

Eddy

 
At 28/8/05 04:47, Anonymous Anoniem...

Goeiemorgen...

ppp (ik word op de gekste tijden wakker)

Ik houd ff een slagje om de arm,

Leuk om weer wat van je te horen ,
groet van die andere (meegesleurde)Oerolrot.

Rj

 
At 23/9/05 20:32, Anonymous Anoniem...

Feliciteer Steven en broer van ons....veel plezier , ook in de bus, lekker meezingen met Joni ......

 
At 24/9/05 13:44, Anonymous Anoniem...

Op zoek naar een parkinglot in groningen, met die grote gele taxi.

Groetjes aan de gebroeders Rademakers

 
At 24/9/05 14:05, Anonymous Anoniem...

bedankt voor deze subtiele verwijzing, naar mijn muzikale muze joni uut canada , aanstonds ga ik me klaarmaken om noordwaards te trekken met mijn levens-muze en onz aller vriendin Dianne aan wiens adres ik het vriendschappelijk verzoek richt , zich nimmer meer te verlagen tot boerentriene , en dat gaat volgens mij uitstekend zonder je afkomst te verloochenen , detail : mijn ouders zijn van boerengeboorte , en ik onderteken ook niet met klompenpummel of zo :-)

 
At 24/9/05 15:07, Anonymous Anoniem...

Tjakkieh !(aangepaste versie.(cause we care) Spot-on, Ed !

 

Een reactie posten

<< Home