zondag, september 04, 2005

in plaats van kaarten


Hallo beste vrienden van het Proathuus. Inmiddels zitten we midden in Glasgow. Hebben net de oranjemars van de Celticaanhangers gezien. Glasgow is DE shoppingstad van Schotland, erg gaaf allemaal. Het land van Archie, monarc of the glen is erg mooi. Hebben gisteren een alderbastend mooie brulluft gehad in het kasteel (niet onze eigen ) maar Roel heeft zich de ogen uit de kop gekeken naar al die spekbuiken van de meiden......Hoop dat Jullie W & Rj ook zo'n mooi feest hebben gehad...verder horen jullie alles wanneer we weer terug zijn.
tot dan, groet Roel en naat


di 13 september 2005 Edit 2e plaatje : Archie de man van staal.

18 Comments:

At 10/9/05 19:04, Blogger Alchemist...

Hé, Hoe smaakt de Haggis ?

 
At 13/9/05 10:41, Anonymous Anoniem...

Leuk plaatje........Mag ik ook vragen wat het is????
Soms Nessie met de schuilnaam Archie???

 
At 13/9/05 21:18, Blogger Alchemist...

Beste Lord Kilt, wilt u mij vertellen dat u niet bekend bent met de kindervriend Archie? (de man van staal)?

Archie figureerde ooit in het populaire weekblad "de kuifje"
(als ik het mij goed herinner)

Bij mijn weten was het een soort van superheld-voorouder.
Wellicht gaat u een lampje branden bij de nostalgie opwekkende namen als michel vaillant(avontuurlijke coureur) en Takatakata(Japans soldaatje met vreemd accent, maar ben vergeten hoe het ging)
Om nog maar te zwijgen over Rik Ringers, een soort "Harry zonder Derrick" die in praktisch iedere episode (ternauwernood aansnellend in zijn porsche) een onschuldig slachtoffer(dikwijls familie) op de valreep wist te redden van een wisse (vaak creatief geensceneerde)dood !
De Kuifje is later vervangen voor de Eppo. Ik herinner mij de keuze voor deze naam nog goed, daar ik destijds een creatief ontwerp naar de redactie had gestuurd als mededinger in de grote "naamprijsvraag". Ik was er samen met mijn moeder van overtuigd dat de keuze op de naam "de Sprint" zou vallen, en het ontwerp had dan ook een perspectivisch diepte effect met snelle lijnen, als vertrok het net uit de startblokken.
Uiteindelijk koos de redactie voor de naam "Eppo", hoogst waarschijnlijk niet in de laatste plaats door de mogelijkheden die de naam bood, zoals " Eppost.. en Epposter, regelmatig terugkerende items in het weekblad.
Gelukkig was mijn moeite niet geheel voor niets geweest.Ik ontving als dank voor mijn deelname een set van 7 bont gekleurde (marmer-effect)langwerpige ballonnen met fluitventiel, die na het opblazen losgelaten konden worden, waarna
de ballon zich ééntonig snerpend de lucht in begaf, alwaar het 9 vd 10 x aan het plafond hing te fluiten. Een uitbundige uitvinding die ik sinsdien niet meer heb mogen zien/horen. Hoogstwaarschijnlijk zijn er kinderen onwel geworden na het nuttigen van het ventiel of de ballon..zoniet te samen in een poging de longen fluitend te bekleden met rubber..

Met vriendelijk groet Eddy.

 
At 13/9/05 21:45, Anonymous Anoniem...

hey , gezellig , nog een eddy ? je wilt zo'n mooi stukske met zonder stijlfouten toch niet zomaar gratis op mijn konto zetten ? ....... gaat eddy-X zaterdag 24 september wellicht mee op reis naar Groningen ? er is nog een plekske op de bodem van het buurtbusje , tot ziens,
Eddy-Y

 
At 13/9/05 23:37, Blogger Alchemist...

Hé Eddy-y !! shit doe ik het weer , verdomme nog aan toe !
ik weenie wat ik heb .. ik wil gewoon jouw zijn !

Laat me !!!

LAAT me jouw weg toch gaan

HOAHAAAA HOAHOAAA HHAAAAAAA

HHHAAoooh burp
*Ramses immitatie

Eddy 2

 
At 13/9/05 23:58, Anonymous Anoniem...

jaja je mag af en toe wel eens mij zijn, maar dan wil ik tegelijkertijd jou zijn
wederzijds begrip vergaren voortvaren, ik ken de kroegen kathedralen van amsterdam tot aan maastricht , en laat m'n liedjes dan maar waaien , en zoek jij er maar eentje uit.......... HOAHAAAA HOAHOAAA HHAAAAAAA

 
At 14/9/05 19:10, Anonymous Anoniem...

Hé, De Aldisud-man is gesignaleerd, komt er nog een fotoserie ?
Van Scotland?

 
At 14/9/05 20:31, Anonymous Anoniem...

Mijn kilt zakt spontaan van mijn gat!!!!! WHO THE HELL ZIJN AL DIE EDDY'S

 
At 14/9/05 21:47, Anonymous Anoniem...

Hoi Roel en Naat ,
wat leuk dat jullie steeds maar weer via de highland-satelietzender , het proathuus weten te vinden , tot ziens en goede reis/vaart ____________________________________
trek je kilt maar weer aan want ik ben gewoon Eddy-Y ik moest een identiteit aannemen toen paddepijp een plotselinge aanval van tijdelijke naamafasie niet meer kon onderdrukken , leuke auto trouwens vind je niet ? een echte PasdeDeuxpeugeotpaddepijp,
ik houd me aanbevolen voor een middagje commedant-polytoeren, tot snellllll

 
At 14/9/05 22:25, Anonymous Anoniem...

Hey Eddy-Y....ja dan zal ik het ook maar op biechten; ik ben Lord Kilt (Dian) Heb ik geen paddepijp voor nodig gehad. Dat hij dr now van.

 
At 14/9/05 23:15, Anonymous Anoniem...

Polytouren!!! yeah !!
mooi werk, ik had meer een bus vaseline in gedachte..

En een mooi tapijtje als geluidsisolatie op de vloer.

Schapenvachtje om de stoel, kepperzinnan,
maar eerst de gevel schilderen, d'r moet een nieuwe lijst onder de pannen, gister op een ladder van 9 meter staan zwiepen, .. drommels, ik zag de ladder tegen het verse lakwerk rusten, en de gedachtte dat het ding zijwaarts weg zou glijden ..hmm

druk opeens , ik snappur niks van , waar komt die comotie toch vandaan??


Harvest moon.

Come a little bit closer
Hear what I have to say
Just like children sleepin’
We could dream this night away.

But there’s a full moon risin’
Let’s go dancin’ in the light
We know where the music’s playin’
Let’s go out and feel the night.

Because I’m still in love with you
I want to see you dance again
Because I’m still in love with you
On this harvest moon.

When we were strangers
I watched you from afar
When we were lovers
I loved you with all my heart.

But now it’s gettin’ late
And the moon is climbin’ high
I want to celebrate
See it shinin’ in your eye.

Because I’m still in love with you
I want to see you dance again
Because I’m still in love with you
On this harvest moon.

arrow rock classic rules

http://www.lyricsfreak.com/archive.html

lyrics

ok
dianski als Lord Kilt, dat heeft
wel een traktatie verdiend.
Bij deze een foto van Lord Cold.
groete

P.P

 
At 15/9/05 01:01, Anonymous Anoniem...

Copyright H.Limbeek

HOOG IN DE ZWIEPENDE TOREN

Hoog in de zwiepende toren
hangt hij in zijn stoel
hangt hij dagenlang
geeft hij zijn voeten
het bureaublad
leeft hij ellenlang

Hij laat er zijn longen zuigen de beste zuurstof
en laat er kloppen zijn hart
om te pompen zijn bloed
om te kijken zijn boeken

Wat ooit al de dingen!
Wat ooit al het!
Nu de kersen
uit de verlaten wereld
nu de rozen uit de noordelijke nachten

En het regent en het regent
en het waait en het waait
en het zwiept en het zwiept
en wolken drijven en kraaien krijsen

En hij laat en hij laat en hij laat
en hij laat het

 
At 15/9/05 01:07, Anonymous Anoniem...

Hey harvest moon , het lied klinkt in mijn hoofd zonder het werkelijk te hoeven horen , 't zit ingebakken vanaf de eerste keer dat ik 't hoorde , bijvoorbeeld in de auto zing ik zo hard mee , dat het motorgeluid overstemd raakt , pure gelukzaligheid , bedankt voor het in mij doen opwellen van weer een traan......

 
At 15/9/05 11:21, Anonymous Anoniem...

:)

Grappig ik hoor het voor't 1st !

Als je nog brandlust hebt ?

Ja, dat blèren in de auto, aleen om die reden is het ding al onmisbaar !

 
At 16/9/05 00:51, Anonymous Anoniem...

Jammer dat ik net niet kan zien wat voor bier die schotten op de foto daar drinken ..

 
At 16/9/05 17:26, Anonymous Anoniem...

Ja inderdaad, het is ook een lullige foto van slechte qualiteit. Misschien dat Roel het kan lezen!!

 
At 16/9/05 18:03, Anonymous Anoniem...

Volgens mij is het een blikje
Mosebryg Grauballe Bryghus beer..

maar zeker weten doe ik het niet ..

 
At 17/9/05 13:18, Anonymous Anoniem...

Ik ben d'r achter t'is Carlsberg !

 

Een reactie posten

<< Home