zaterdag, oktober 24, 2009

the tournament 2009 recensie

weer een kutfilm..The Tournament 2009 heet het..

karakterloos lomp geweld en special effects.. verkeerd geplaatste danwel gekozen soundtracks ondersteunen dit onorginele flutverhaal met een aantal bekende gezichten waarvan er een stuk of één zowaar nog kan acteren ook.. en dat is nog wel het meest trieste van deze film.. een goede acteur in een verder klote setting plaatsen.. het zou niet mogen .. maar het is gebeurd.. ik kan verder gaan over deze geweldadige cliché-klucht met exploderende hitmen.. maar ik zie er de lol niet van in..

Labels:

8 Comments:

At 24/10/09 13:54, Anonymous C...

Als je niks aardigs wilt zeggen, zeg dan niks... lijkt me hier van toepassing... Op dit soort films is maar 1 ding van heilzame toepassing en dat is een amechtig negéren, dunkt me...

 
At 24/10/09 20:39, Anonymous Fajja...

In the vein of "The Professional" and "Man on Fire", Steven Seagal plays an LA cop who after nearly being killed by his greedy partner, flees to New Mexico to work as a bodyguard for the daughter of a wealthy businessman. When mobsters kidnap her, he hunts them down to rescue her and protect her.

 
At 24/10/09 20:39, Anonymous Mnr A...

ik ga nog liever naar hairspray dan dat ik zoiets ga zien..

 
At 26/10/09 16:53, Anonymous C...

Tja...als je me kwaad wilt krijgen, wilt doen ontsteken in redeloze toorn en berserker woede, mij zonder ogenschijnlijke aanleiding wilt zien veranderen in een bloeddorstig beest, een rampetampende woesteling met schuim op de mond en rooddoortrokken ogen, moet je me naar een Steven Seagal-film laten kijken...
Maar dat heb ik met Hairspray ook...

 
At 26/10/09 18:03, Anonymous Nimke van Drenthe...

ik schiet dan altijd in een versnelling die zich slechts met ultra-slow-motion-capture laat bestuderen, opvallend is dan dat a.mijn wangzakken direct vol bruisen met speeksel, dat ik (vanwege de bizarre heftigheid ervan) direct loos door wild hoofdslakkeren.
b.mijn ogen groen oplichten en c.lambada bewegingen.

 
At 26/10/09 18:07, Anonymous Juan Verstraten...

Steven is geen slechte vent.. de mensen met die hij het altijd aan de stok krijgt,nee die zijn lekker.

 
At 28/10/09 15:39, Anonymous C...

Steven is geen slechte vent, maar wel een heel beroerde eskimo... En die eeuwige kneukpartij met alweer zo'n derderangs A-team als excuus voor een carriere in tekstmompelend snuitvertrekken hangt mij ongelooflijk de kraag uit...

 
At 24/11/09 02:06, Blogger Alchemist...

vorige week zag ik weer een film met welgeteld één prima acteur in de bezetting..

Robert Duvall in the 6th day van zwartenekker..

het zou niet mogen.. triest is dat..

 

Een reactie posten

<< Home