donderdag, september 03, 2009

JC 40


4 Comments:

At 11/9/09 16:06, Anonymous Anoniem...

Staat genoteerd. Eerst heb ik nog een feestje op camping het Bosland (zaterdag 12 september). Die camping ligt aan de Meeneweg in Zelhem, en wordt beheerd door ene heer Reinders. Volgens mij moet dat wel familie zijn van Dian... Klopt dat?

GvL

 
At 15/9/09 02:36, Anonymous Alchemist...

ik ken wel een familie Reinders.. gelegen aan de sloot halverwege de oude spoorwegbrug van de Zumpe richting Zelhem.. "Reinders van de pispot" zo noemde men die familie, vanwege de oneindige stroom kinderen en de altijd aanwezige pispot in de kamer.

 
At 15/9/09 13:28, Anonymous Anoniem...

Nee, het is niet Reinders van de Pispot.

GvL

 
At 21/9/09 11:16, Anonymous JC...

Iedereen meer dan hartelijk bedankt voor een bijzonder gezellig, leuk, fijn en onvergetelijk feest.
Ik heb ontzettend genoten van jullie aanwezigheid en zal mijn veertigste verjaardag daarom ook niet snel kunnen en willen vergeten.
Nog maar eens Dank met een grote D.

 

Een reactie posten

<< Home