dinsdag, juni 30, 2009

The Haunting in Connecticut (2009)

Peter Cornwell, is geen ouwe rot in het vak van Director.. dat zou je niet zeggen na het zien van The Haunting in Connecticut (2009) na het zien van deze film zou je helemaal niets zeggen denk ik.. wellicht zou je de schouders losschudden, je vriendin d'r nagels uit je arm trekken .. haar opengesperde mond dichtdrukken.. want dit is geen film voor vrouwen.. dit is een film voor doofstomme blinden.. de rest heeft nekkramp van het achteruit deinzen en een kwalijk riekende onderbroek.. Een zeer strakke, klassieke griezelfilm.. deze connecticut Haunting.. en nog echt gebeurd ook!!


..

3 Comments:

At 30/6/09 18:40, Anonymous C...

Aargh...ik wijk nu al achteruit...maar mijn ondergoed is vlekkeloos!

 
At 30/6/09 22:11, Anonymous Alchemist...

tis niet mijn bedoeling om een perfecte recensie te schrijven.. is ook nauwelijks te doen.. d'r zijn best wel prima recensie's, maar ik vind de meeste erg zuur..

ééntje die ik las brandde deze film halfslachtig af.. met notabene het argument dat de schrik effecten voorspelbaar waren..

en dat zet me aan het denken.. je kent ze wel van die filmpjes waarbij je aan een puzzel wordt gezet en er opeens een rotkop met herrie in beeld komt.. das horror.. of je wordt met een rustig muziekje gevraagd een auto te volgen.. hoppa..scream, rotkop en hartkloppingen.. in een horrorfilm..wordt je tergend traag naar dat voorspelbare "diepte" punt geleid.. je weet dat het komt..maar toch is het minstens zo schokkend en dat verbaasd me eigenlijk wel..

 
At 3/7/09 17:38, Anonymous C...

Nou...lijkt me leuk...

 

Een reactie posten

<< Home