zaterdag, oktober 03, 2009

Dickie het dankbare model.

7 Comments:

At 7/10/09 16:58, Anonymous C...

Yeah man...good clean fun with the old school playground hunk...

 
At 19/10/09 21:30, Anonymous Fnik Fnak...

misschien Pandorum maar eens in breedbeeld gaan zien..

wat i'j.?

 
At 21/10/09 01:02, Anonymous Robin Lintschoten...

ik ruik bloed.... fnnnn fnnn

 
At 21/10/09 01:07, Anonymous Honduras kenner...

pandorum is een beetje flauw vrees ik..

 
At 21/10/09 01:10, Anonymous The squeech...

hallo ik leech dit blog nog steeds , en ik steek dan meestal een tergelijkertijd een autoband in de fik, ik kan het iedereen aanraden..

 
At 21/10/09 01:15, Anonymous Mignon...

met een typisch handgebaar keek de tweede man naar een stuk brandend rubber dat met een harde knal uit het gat fledderde.

 
At 21/10/09 13:30, Anonymous C...

Cannabis en alcohol, onmiskenbaar vloek en zegen voor de ontredderden, wier eindeloze tentenkamp van flarden waarheid en gezichtsbedrog de vlakte van mijn geest zo onstuimig weet te bedekken gelijk een zee van felgekleurde vaandels, met hier en daar het zwarte zand van een eiland vol leugens... Zing een lied, mijn vriend, over de Dood, wier nachtkleurige haar een onvermoeibare boodschap van eeuwig warme aarde en open armen brengt... Wacht, zie ik daar in dat satijnen weefsel van tijdloosheid een bliksemschicht verdwijnen?

 

Een reactie posten

<< Home