donderdag, april 13, 2006

luister alstublieft

14 Comments:

At 13/4/06 01:47, Anonymous Anoniem...

arbeids vitaminen op :

http://www.pianosociety.com/index.php?id=10

onder : recordings - mp3

zie ook verdere inhoud van deze site
met opnamen van diverse componisten

het beste , Eddy

 
At 13/4/06 09:31, Anonymous Anoniem...

bedankt inderdaad niet alleen arbeidsvitaminen. maar ook voedsel voor de ziel. deze muziek staat regelmatig aan als ik met mijn huiswerk bezig ben. en dan neurie ik mee. lekker intiem.

 
At 13/4/06 18:09, Anonymous Anoniem...

Wtc 1 en wtc 2 zijn identiek..

ik ken het in een james last uitvoering..
"James last in concert" :)

prachtig..

 
At 13/4/06 19:17, Anonymous Anoniem...

je raakt een op knappen staande
Grand Piano snaar
maar ik was er al een beetje
aan gewend. de scheidslijn tussen
kunst met een kleine en die met
een grote K is tegenwoordig zelfs
onder intelluelen totaal vervaagd
of zelfs afwezig, wellicht heeft het
z'n goede kanten !

Daarbij zou het inderdaad beter passend
zijn om de muziek op Darmsnaar-Klavecimbel
te laten horen, wellicht toekomstmuziek op
proathuus.

ps. Wtc 1 en wtc 2 zijn dezelfde
bwv-werkjes uitgevoerd door
verschillende pianisten, de werkjes
maken deel uit van "Das Wohltemprierte
klavier". Integraal live uitgevoerd
betekend dat een concert van ongeveer
vijf uur bijna nonstop.

dat zou toch teveel worden voor J.Last en consorten, niet ?

trouwens, wie gaat er mee wanneer dit magistrale
werk een keer uitgevoerd wordt ? (brood en wijn meenemen)

 
At 13/4/06 20:04, Anonymous Anoniem...

Wtc 1 en wtc 2 zijn dezelfde
bwv-werkjes uitgevoerd door
verschillende pianisten, de werkjes
maken deel uit van "Das Wohltemprierte
klavier". Integraal live uitgevoerd
betekend dat een concert van ongeveer
vijf uur bijna nonstop.
----------------------------------------

ooooohhhhhhh ik wor gek !!!

 
At 13/4/06 20:04, Anonymous Anoniem...

:)

 
At 13/4/06 20:19, Anonymous Anoniem...

en inderdaad, ik vind het bijna een discussie waard of je nu kunt stellen of een opvoering/vertolking van bv een James-last, of .. hoe heettie.. andré rieu ?? op een andere schaal geclassificeerd moet worden.. je kunt jed an gaan afvragen wat de functie van muziek is ..

+=-

voor mij doet een james last uitvoering beslist niet onder voor een officiele uitvoering, sterker nog , ik waardeer de tot de kern komende kwaliteit ervan .. wat verloren gaat is het wachten .. maar goed.. misschien ben ik slechts op prikkels beluste ongeduldige..

 
At 13/4/06 22:25, Anonymous Anoniem...

dank je,
eens,
maar ga je ooit mee of niet ?

 
At 13/4/06 22:36, Anonymous Anoniem...

hahahaha 5 uur zei je ??

men !! .. das meer dan .. 2x soldaat van oranje !!

 
At 13/4/06 22:52, Anonymous Anoniem...

tadadadadaaaaah, tadatadadadaaah!!! :)

 
At 13/4/06 23:29, Anonymous Anoniem...

voor james last mag je me altijd wakker maken!

 
At 13/4/06 23:57, Anonymous Anoniem...

Ik kan bewondering hebben voor mensen met werkelijk talent.

 
At 14/4/06 21:45, Anonymous Anoniem...

maar goed @d .. natuurlijk ga ik met je mee !! :)

niet ooit.. maar vrijwel altijd !!

 
At 14/4/06 21:49, Anonymous Anoniem...

mits ik in de zon kan zitten ..

met een goed boek .. en een joint..
en een walkman met James.. en drank.. en mooie vrouwen ..

 

Een reactie posten

<< Home