zondag, april 02, 2006

Daar is ie dan...





Gewoon, omdat er zoveel vraag naar is...

18 Comments:

At 2/4/06 19:47, Anonymous Anoniem...

Ai ai.

 
At 2/4/06 20:46, Anonymous Anoniem...

Je vraagt om een dans-marietje,
en wat krijg je..

 
At 2/4/06 21:41, Anonymous Anoniem...

Wat is er WEL en wat is er NIET gefotofoekst?

 
At 2/4/06 23:13, Anonymous Anoniem...

weet niet wat je hier van moet zeggen...hahahaha

 
At 3/4/06 10:00, Anonymous Anoniem...

Is dat nou JaaP!!!
Oh, nee toch.
Weet hij daar al wat van?

De Kat

 
At 3/4/06 10:58, Anonymous Anoniem...

Maar JC, als dit kan....dan kan die dansmariekefoto toch zeker ook? Als Sabine dit ziet durft ze zelf ook wel met blote benen, denk ik...:)

 
At 3/4/06 13:45, Anonymous Anoniem...

Hou toch op over die dansmariekefoto's.

WC

 
At 3/4/06 15:09, Anonymous Anoniem...

Kat!?

 
At 3/4/06 17:39, Anonymous Anoniem...

Wat een smeerpijperij!

Bah!

STOP hiermee, en wel onmiddelijk.

Reinhildis van Ditshuizen

 
At 3/4/06 21:57, Anonymous Anoniem...

klein ding

 
At 5/4/06 18:24, Anonymous Anoniem...

nog geen symphatisanten voor onze maestro.. ?

ik stel voor dat we uit solidariteit allen naakt poseren
op ons blog..

het noakthuus !!

 
At 5/4/06 21:56, Anonymous Anoniem...

bloot?

 
At 5/4/06 21:56, Anonymous Anoniem...

bloot?

 
At 10/4/06 21:01, Anonymous Anoniem...

op verzoek van Maestro is het kunstwerkje verwijderd..
blijkbaar is het voor het
"slachtoffer"
van dit soort minne streken..
Want Dat is het !!! JC !! ;)

na een tijdje niet leuk meer..

Een zelfde reactie had ik al eens van
@d gehad op zijn swingende schoonheid in madonna-outfit..

we zullen het in de toekomst bij blitz-actie's houden.

In de veronderstelling iedereen bij deze optimaal tegemoet gekomen te zijn

laat ik het hierbij..

met vriendelijke groet..

Forum ART director

 
At 10/4/06 22:58, Anonymous Anoniem...

daaristieweer

 
At 12/4/06 10:40, Anonymous Anoniem...

Vroeger was ons Jaap nog zeer te spreken over dit kaartje, deze moest zelfs worden uitgegeven. Dit vooral omdat zijn goddelijk lichaam een ieder zou aanspreken, niet op z'n minst de persoon in kwestie. Er is mij meer dan eens gevraagd, opgedragen om een ansichtkaart met deze afbeelding aan het grote publiek te verkopen.
Ik vind het dus vreemd, dat deze persoon nu vraagt of deze prachtkaart van het forum verwijderd kan worden.

Waarvan akte...
J.C.

 
At 12/4/06 13:02, Anonymous Anoniem...

Ach JC ik vind de grap ook wel goed! maar ik vind het nu wel mooi geweest.

 
At 13/4/06 23:40, Anonymous Anoniem...

menig één had een grondig puntje kunnen zuigen aan zo een exclusive
afbeelding boven het indrukwekkend
archief , welke tot mijn spijt en irritatie geen titels geeft maar datums.. :(

 

Een reactie posten

<< Home