zaterdag, april 15, 2006

hebben jullie deze melding ook steeds?

13 Comments:

At 15/4/06 22:39, Anonymous Anoniem...

ja sorry Roelofjan het is een beetje een groot item geworden, maar het is de enige manier om het gepubliceerd te krijgen. Steeds als we praothuus opstarten krijgen we deze melding? wat is het, en het maakt niets uit als je ok klikt daarna komt het gewoon weer....

 
At 15/4/06 23:04, Blogger Alchemist...

Vreemd idd ik had het ook vanmiddag, .. geen idee waar het vandaan kwam.. het slaat ook nergens op ..

ik heb m'n instelingen gecheckt en daar lag het niet aan..
op het web werd me ook niet duidelijk wat het voor geintje was..

als je een systeemherstel doet naar een dagje of 2 terug ben je'm kwijt .. ik werd het zat dat ding..

 
At 15/4/06 23:09, Anonymous Anoniem...

dat was ik dus..

boven je explorer zie je naast je favorieten , extra..als je dat klikt--kun je naar internet opties--beveiliging--aangepast niveau.. daar vind je je beveiligingsinstellingen, met betrekking tot de automatische handelingen die je comp moet verichten als respons op binnenvliegend materiaal,,

maar het is dus duidelijk iets anders.. vreemd.. als ik wat weet.. hoor je het..

grt

 
At 15/4/06 23:10, Anonymous Anoniem...

ik heb ook het formaat aangepast.. wil je dat niet meer doen :)

schrok me echt een hoedje..

 
At 16/4/06 12:07, Anonymous Anoniem...

ja goeie he, ik dacht ook al als er antwoord komt zal ik m gelijk deleten. badankt voor het editen dus.

 
At 16/4/06 15:55, Anonymous Anoniem...

ik heb zoiets niet maar gebruik ook firefox!

 
At 16/4/06 15:55, Anonymous Anoniem...

ik heb zoiets niet maar gebruik ook firefox!

 
At 16/4/06 16:58, Anonymous Anoniem...

daar deedtie het ook bij ..

grt Rj

 
At 16/4/06 17:06, Anonymous Anoniem...

Ik heb het ook niet, maar hoe dat nou weer kan is voor mij een compleet raadsel.

 
At 16/4/06 17:51, Anonymous Anoniem...

:) hè hè .. ja vreemd..

 
At 16/4/06 23:06, Anonymous Anoniem...

nou zeg .. ik heb 'm weer ..

bah !

 
At 16/4/06 23:31, Anonymous Anoniem...

zo nu is het weg, de melding komt voort uit de nieuwe beveiligingsupdates van microsoft..
en reageerde op de player..

lang leve firefox..

 
At 17/4/06 10:02, Anonymous Anoniem...

ja hij is weg, bedankt Roelof

 

Een reactie posten

<< Home