zaterdag, februari 25, 2006

iemand nog vakantieplannen..

Iemand nog vakantieplannen.. ?

11 Comments:

At 26/2/06 19:56, Anonymous Anoniem...

nog niet maar ik weet wel dat Ed en familie nu aan het skieeen zijn, of ze een medaille halen dat weten we niet...hahahaha

 
At 28/2/06 11:06, Anonymous Anoniem...

Ik ben de weken al aan het aftellen wanneer ik eindelijk mijn winterjas kan uitgooien. Nog ander halve maand en dan is het zover, zon, zee, bush. Helaas moet ik wel het feestje van Heidy missen.

 
At 28/2/06 22:10, Anonymous Anoniem...

uitrekken ..
het is uitrekken of afgooien !!

niet uitgooien !!
dat is fout !!!
dat kan niet !!!


Spelling !!!

 
At 28/2/06 22:14, Anonymous Anoniem...

Jammer dat je d'r niet bij bent Ladida..

ik mis je nu al ..

 
At 28/2/06 22:19, Anonymous Anoniem...

zeg es Ladida , weet je al waar je
heengaat.. qua plaatsnaam, je bent vast benieuwd hoe het er daat uitziet na de Tsunami.. en benieuwd hoe het de mensen daar is vergaan..

naar wie ga je opzoek ??

 
At 2/3/06 13:39, Anonymous Anoniem...

Ik zal het er dan maar uitgooien, of kan dat ook niet!!! Ik ga niet terug naar Thailand maar een stukje eronder, Maleisie. Eerst naar Kuala Lumpur dan via het binnen land naar noorden en dan een paar dagen op een eiland in de chineese zee, misschien vang ik wel weer een vis.
En nu niet meer PIETLUTTEN over de spelling!!!!!

 
At 2/3/06 18:00, Anonymous Anoniem...

Hé hé, doe es rustig Ladida ..(ze zijn het niet waard!


.. van mij mag je net trekken of gooien wat je wilt :)

Zeg eens is het een groepsreis ??
wat gebruik je als beet ?

 
At 3/3/06 23:15, Anonymous Anoniem...

Ik wil nog even terugkomen op de woorden van taalpurist Latutlekkelos: het is niet uitgooien maar afgooien of uitrekken schrijft deze, in een poging Ladida de les te leren. Uittrekken (met 2 tees) zal ie dan toch bedoelen!

 
At 4/3/06 16:45, Anonymous Anoniem...

Jaah dat was het grapje Graf.. :)

maar misschien bestaat het wel , uit vroeger dagen , toen men de knollen nog met de blote handen uit de bevroren grond moest trekken.

 
At 4/3/06 16:47, Anonymous Anoniem...

Wat er dan mis was met of , weet ik niet, dat zal wel het grapje van Ladida zijn ..

 
At 4/3/06 16:49, Anonymous Anoniem...

Ladadi ladida ladadi ladida .. wat was dat toch voor onbegrepen hitje ?

 

Een reactie posten

<< Home