zaterdag, februari 25, 2006

.

16 Comments:

At 25/2/06 19:57, Anonymous Anoniem...

Ja, zeg het maar: wie van de Praothuzers was hier op kamp in de jaren 70? Denk dat het op de Veluwe is. (Nee Graf....het is in Canada, en wel......TOEMAAR!)

 
At 25/2/06 20:32, Anonymous Anoniem...

is dat de vrouw van voorzitter limbeek..naast de paal...en heeft ze de hand voor de mond?

 
At 25/2/06 22:43, Anonymous Anoniem...

Zou best kunnen, Scheids.

 
At 25/2/06 22:43, Anonymous Anoniem...

Die anonymus was ik.

 
At 25/2/06 23:14, Anonymous Anoniem...

wat is het verhaal achter deze foto..en waar is het plaatje geschoten?

 
At 26/2/06 00:23, Anonymous Anoniem...

het verhaal had hier moeten verschijnen.. iets van jaahh !! leuk !!dat doet mij denken aan m'n eerste schoolkamp.. of zondag- schoolkamp, ik zal nooit meer die avond vergeten dat we in een kring moesten gaan zitten .. of die vossejacht door een schemerig bos.. of dat eerste slaapzoentje van die meid die de hele jongenszaal doorging.. maar néé .

ik word vriendelijk gesommeerd maar even verhaal te doen..

wat is dat toch met jullie ??
ik ...

ik...


aaaargh ... !!!

 
At 26/2/06 10:27, Anonymous Anoniem...

HE...staat de uvf ook al op dit plaatje.......wat is het verhaal nou van dit mooie plaatje.

 
At 26/2/06 12:07, Anonymous Anoniem...

Wat ik me nog wel herinner van zo'n kamp is het slapen met 100 jongens in een grote zaal in Etten. Sociale Walter (Rovers) moest de boel een beetje in de gaten houden, en had een geruite pyjama aan. Toen hij de lamp uit deed was het aanvankelijk stil, maar het was natuurlijk niet zo dat iedereen al sliep....na enige tijd klonken er allerlei flauwe geluiden door de donkere zaal (scheten, boeren, gegiechel). Walter trok er met een zaklamp op uit om te kijken wie er nou zat te ouwehoeren. Het gevolg was natuurlijk dat de jongens er schik in kregen: 'Dambord, dambord,' zo ging het de hele tijd. Dan uit de ene hoek dan uit de andere, Walter wist niet meer hoe hij het had...
(Vrouwen speelden gen rol.)

 
At 26/2/06 13:00, Anonymous Anoniem...

Ik heb herinneringen aan de bonte avond op camping Jena met Wytske. Op die bonte avond kwamen de vader en moeder van de Goudse neef voor een samenzang rond het door vader Lieftink aangestoken kampvuur.Het ging dan over hoe hoog de zolder is, en hou mooi het meisje. Samen met moeder Joke Lieftink zongen we dan over de haan die zo vroeg kraaide.

 
At 26/2/06 14:17, Anonymous Anoniem...

Tjemig Naat dat je je het liedje van de haan nog herinnert, zal mijn moeder leuk vinden.

Die bonte avond, er zijn foto's waarop ik met Soemi 'jij daar in de radio' deed, zij op haar mooist en ik met een minigitaar en zwarte pieten pruik, haha!

 
At 26/2/06 16:32, Anonymous Anoniem...

Ik herinner me nog m'n eerste kamp.. onder een (te klein dekentje )op zo'n slaapzaal met tig knulletjes in den vreemde , ver van huis en eigen slaapkamer, ik kende er niemand ..sommigen hadden dit event , dat volgens mij vanuit de zondagschool werd georganiseerd, al vaker mee gemaakt, die wisten in het duister dan ook tussen de bekende giebels boertjes en scheten door te melden dat er nog een nachtzoentje zou komen...

alsof dit alles nog niet erg genoeg was.. man, wat voelde ik mij ongelukkig..

in een soort paniekerigheid vroeg ik mijn lotgenoot in het bedje naast me , of je verplicht was om mee te werken aan deze zoenerij met vrouwen..

in plaats van een lachsalvo kwam er een serieus antwoord uit het duister naast me..

"dat mag je zelf weten"

 
At 26/2/06 19:49, Anonymous Anoniem...

tsja natuurijk heb ik un foto van de bonteavond...maar dan in eefde...bedenk me nu dat de jongs van seesing steenjes op de spoorail legde....gelukkig was het klein steentje....

 
At 26/2/06 19:58, Anonymous Anoniem...

Wyts zet die foto er eens op, ik heb nog foto's van het gekostumeerd voetbal

 
At 1/3/06 10:38, Anonymous Anoniem...

hee Wyts komt die foto nog?

 
At 1/3/06 15:27, Anonymous Anoniem...

Denk het niet, ik heb gezocht maar kan het niet meer vinden.

 
At 2/3/06 18:02, Anonymous Anoniem...

klinkt heel onbijbels..

 

Een reactie posten

<< Home