maandag, februari 20, 2006

uut de olde doos

7 Comments:

At 20/2/06 09:52, Anonymous Anoniem...

gelukkig heeft mijn broer wel un passend pakje..hahahaha

 
At 20/2/06 15:30, Anonymous Anoniem...

onderbroekenlol

 
At 20/2/06 18:00, Anonymous Anoniem...

lachen.. omdat het moet ..

 
At 21/2/06 00:01, Anonymous Anoniem...

en dat in deutschland..haha

 
At 21/2/06 14:01, Anonymous Anoniem...

Vaak zie je ook dat prinsen carnaval een hamster in hun broek stoppen. Dat vinden ze dan een lekker gevoel of zo. Mischien bij het zitten? Ik kan me het niet voorstellen, maar het gebeurt.
Of dat ze van die schoenen dragen met van die hoge blokhakken om wat groter over te komen. Ook dat zie je wel vaker bij de carnavalsprinsen. zo is er een hoop vreemds te vertellen, maar van die hamsters,... neen.

 
At 21/2/06 19:09, Anonymous Anoniem...

is weer eens wat anders als een fluitketel op het hoofd.. dus die hamster moet je met een gummiband in de lies knellen?

dan neem ik babbel ..

 
At 6/3/06 23:15, Anonymous Anoniem...

jongs ut paosvuur kumt dur weer an...veurjoar in de kop...volgende week goa ik weer met de knetterbiel weer an de gang.

 

Een reactie posten

<< Home