zondag, februari 12, 2006

de ziener


2-2 is ook goed he!

18 Comments:

At 12/2/06 17:38, Anonymous Anoniem...

foto van de opstelling is mislukt

 
At 12/2/06 23:48, Anonymous Anoniem...

kan ook haast niet anders..

de zus van..

prulcamera..

weinig dieptescherpte..

toch nog een leuke foto..

tja..

 
At 13/2/06 20:09, Anonymous Anoniem...

Ik vraag me wel eens af wat de echte naam van de Ziener is.

Je moet de camera toch nog een keer meenemen Scheids. Het idee om de hele groep een keer op de foto vast te leggen is goed, nu allleen de uitvoering nog! (Dan kan die 70 jaar later het Praothuus in, en kunnen verre nakomelingen van ons uit gaan zoeken wie wij waren.)

 
At 13/2/06 21:02, Anonymous Anoniem...

vogende wedstrijd dan maar....

gezocht un underground fotograaf met seizoenkaart!

 
At 13/2/06 21:44, Anonymous Anoniem...

Het lijkt me ook een fantasiesprongetje
waard om te bedenken wat verre
nakomelingen over 200 jaar allemaal
uit te zoeken hebben als ze de
annalen van UF en natuurlijk VS etc.
induiken.
't is toch een bekende eigenschap van
nakomelingen, dat ze alles lezen
als het over voorouders gaat,
dat is allang geen voer meer
voor psychologen.

aiaiai arme nakomelingen, geslaagde
poging aan de vergetelheid te ontkomen
Graf....wie schrijft die blijft.

 
At 13/2/06 22:06, Anonymous Anoniem...

Nakomelingen die over 200 jaar het VS, het UF en het Praothuus willen bestuderen krijgen nog een geweldige klus om alle pseudoniemen te ontcijferen. Want waar is hun steen van Rosette? En wie is hun Champollion?
Deze vragen leiden me tot de volgende overdenking: zouden we niet een lijst moeten opstellen met alle schrijvers en hun pseudo-namen?

 
At 13/2/06 22:40, Anonymous Anoniem...

Wanneer wij de eer hebben
dat onze nakomelingen
in 200 jaar tijd
ons zover ontstijgen,
dat ze er in slagen op
14 jarige leeftijd
het niveau van champollion
te hebben,
dan weten ze waarschijnlijk
in luttele muisclicken
precies wie wat geschreven heeft
en of dat voor hen belangrijk is

zoniet, maken we toch maar beter
een lijstje beste Graf.......

 
At 13/2/06 23:33, Anonymous Anoniem...

Oke, laat ik een eerste aanzet geven. Een lijst met namen en pseudoniemen zoals die volgens mijn inschatting aan elkaar gekoppeld dienen te worden:

Eddie Hissink alias Talking Horse.

Boris Arieans, alias de Kat van Toledo alias de madam Curie van Weicherdanghe, alias de Pens alias de Ankie van Grunsvenvan het Hengelse Zand alias Anonymus alias Gart jan Kruutmoes

Hans Limbeek alias Markus Shygulla alias Graf von L.

Roel de Vrught alias de Aldisudman alias de Scheids alias alles wat op man eindigt alias Bennie Jolink alias Simon Tahamata alias etc etc etc.

Roelof Jan Douwes alias de Alchemist alias RJ alias Zorro alias de Volger alias Prins Paddepijp

Erik van Aalst alias JC Djurovski

Rob Berends alias Mbongo

Jaap Majoor alias de majoor b.d. alias Maestro alias de sterspeler alias de webmaster

Graag zie ik verder aanvullingen!

 
At 13/2/06 23:41, Anonymous Anoniem...

voor het nageslacht..

 
At 14/2/06 11:24, Anonymous Anoniem...

Hierbij laat ik weten dat ik mij niet kan vinden in de toeschrijving van Anonymus aan de Kat van Toledoooooooooooo!
Ik wijs elke suggestie van een relatie tussen de Anonymus en de Kat ten strengste van de Hand.
Hierbij verklaar ik tevens dat ik verdere wilde insinuaties niet meer over mijn kant zal laten gaan.

Hoogachtend,

De kat van Toledo alias de madam curie van W.,alias de Pens, alias de Anky van Grundsven van Het Zand, alias Gart Jan Kruutmoes alias, enz, enz, enz.

 
At 14/2/06 20:06, Anonymous Anoniem...

jeetje wat enorm veel...heb ie ook un lijstje van mij?

 
At 14/2/06 21:08, Anonymous Anoniem...

Nou vooruit dan maar

- Eddy
- Talkin' Horse
- Maria van der Hoeve
- allerlei pappenheimerkenners
- mensenmetmensenkenniskenner

 
At 14/2/06 22:49, Anonymous Anoniem...

Nou, leuk is dat!! Sta ik niet in het lijstje voor het nageslacht!!! Ik geef toe, mijn bijdragen aan dit forum zijn zeer bescheiden, maar toch!!!

 
At 15/2/06 19:59, Anonymous Anoniem...

Sorry Charles, het was net niet genoeg om een plaatsje te verdienen.. lullig ..ik weet het !!

:(

 
At 15/2/06 20:08, Anonymous Anoniem...

;)

Kom is op met die vacature !

 
At 23/2/06 23:27, Anonymous Anoniem...

He he ik doe dus ook mee!

 
At 23/2/06 23:28, Anonymous Anoniem...

ik zal de volgende keer wel een foto maken van het gezelschap die ik trouw (een nul is ook goed)een hand geef!

 
At 23/2/06 23:30, Anonymous Anoniem...

roelofsen!



is ook goed,nie haklander he!

 

Een reactie posten

<< Home