woensdag, februari 22, 2006

graf von l leert het wel

Weet je wat ik nou verkeerd gedaan had? Ik had 'praothuus' i.p.v. 'proathuus' ingetikt. Tja, er is nu eenmaal geen Achterhoeks woordenboek, groen noch wit. Die Drasfriezen hebben het wat dat betreft een stuk makkelijker. Het lag dus niet aan mijn niet-technisch zijn, maar aan mijn spelling van het Saksisch dialect. (Of is het nu toch tot taal verklaard?)
Ik heb me vanavond overigens kostelijk vermaakt met het voetbal op tv. Eerst met den Hummelsen Huntelaar, en toen met die geweldige Zuid-Amerikanen in het Barcelonese kamp; Ronaldinho en vooral Messi. Wat een voetballers! Heerlijk! Dat wordt nog wat komende zomer...
Overigens: wie voelt er wat voor om Underground 05-bijeenkomsten te organiseren met het WK? In een roulerend systeem van huiskamer naar huiskamer, met bierpompjes, Duitse helmen (maar dan niet in het oranje, dat vind ik dan weer te ordinair), gehaktballen, the Ramones, kretek, de Kat van Toledo.. en uiteraard undergroundvoetbaltoernooien vooraf? Nou....?

39 Comments:

At 23/2/06 01:06, Anonymous Anoniem...

Een 05 bijeenkomst organiseren op het proathuus Graf ??

De hoofdmeut van 05 mijdt het Undergroundforum al als de pest...

dit grenst aan masochisme..

 
At 23/2/06 11:06, Anonymous Anoniem...

ik doe mee voorzitter,mag ik dan wel mijn duitse collectie aan?

 
At 23/2/06 14:12, Anonymous Anoniem...

Ja erg he? Underground 05 nestelt zich als een koekkoeksjong in het Praothuusnest.

 
At 23/2/06 15:45, Anonymous Anoniem...

haha... het U-05 virus

 
At 23/2/06 22:56, Anonymous Anoniem...

Ik had die praothuus zin geko[pieerd .. vandaar..

het zijn de kleine dingen die het doen..

Passe partout

19 .. 76 schat ik ..

 
At 23/2/06 23:04, Anonymous Anoniem...

Waar staat dat 05 dan voor.. eigenlijk..

nu we (ter info voor de underground-vreemde) blijkbaar definitief zitten "opgescheept" met deze stille balletrappers..

 
At 23/2/06 23:26, Anonymous Anoniem...

het gebrul van dhr. Blanca Meijer is zeker niet stil!

 
At 23/2/06 23:32, Anonymous Anoniem...

ik kom ook.

huntelaar kan ook he!

 
At 23/2/06 23:49, Anonymous Anoniem...

de kenner verward B.M met Stijn Fritzie Pols

 
At 23/2/06 23:52, Anonymous Anoniem...

slechte korrel .. lui vandaag..

 
At 23/2/06 23:59, Anonymous Anoniem...

Vergis je nooit met Herrie B.M!

 
At 24/2/06 00:28, Anonymous Anoniem...

dat betekent , Graf , dat je de macro-media-flash-player 8 niet geïnstalleerd hebt, dat is een progamaatje dat je toestaat miljoenen muziek bestanden af te spelen..

maar misschien heeft @d nog iets anders dat ook werkt..of beter is..

is toch wel de moeite waard zoiets denk ik ..

 
At 24/2/06 01:58, Anonymous Anoniem...

ik kan d'r toch met de pet niet bij ... Graf, kijk je ook zwart-wit... ?

Ik krijg hier het gevoel, waarde Graf, Al moest U uw computer aanzwengelen..
er schiet mij plots een sierlijke omlijsting voor uw wereldverkenner te binnen.. twee menhirs..

als fraaie populieren uw beeldscherm flankerend..

Voelt u zich niet als Major Tom in een capsule ver van moeder aarde voor een flakkerende monitor die langzaam dooft ?

welk gewicht houdt u staande , dat u niet wordt meegezogen door de vaart der volkeren. ???



dit alles klink waarschijnlijk niet erg symphatiek.. :( bij gebrek aan vocabulair , heb ik al jong in beelden leren communiceren denk ik ..

Zo verbaasde ik mij ook vandaag over het woord ambient.. ik begrijp dan niet waarom men niet de moeite neemt topmuzak te zeggen ... nee , ik moet het eerst opzoeken wil ik meekunnen discussieren ... alsof ik daar dan nog zin in heb..

Taal als zelfverdediging.. vreemd dat dat bij mij nu zoveel woede opwekt zo'n mentaliteit..
doet mij denken aan politici, die bij gebrek aan een nuttige tijdsbesteding de intelectuele lat hoog optrekken..

deze mensen hebben schijnbaar nooit iets te melden.. dat het vertalen waard was..

een fraai woord is als goudverf..

prachtig, maar ga d'r niet mee knoeien denk ik dan..

 
At 24/2/06 12:40, Anonymous Anoniem...

Het is me niet geheel duidelijk, Wrede Motor, waar je met de pet dan niet bij kunt.....

 
At 24/2/06 14:26, Anonymous Anoniem...

ach ..das jammer, ik vind het zelf altijd erg irritant als ik totaal geen idee heb waar de ander het over heeft.. en nu maak ik mij er zelf ook schuldig aan ..

Je computer is aan een update toe bedoelde ik , maar daar onderlag nog iets van onbegrip over uw gebrek aan knopfeeling en anderzijds uw beschouwend vermogen ..

 
At 24/2/06 16:37, Anonymous Anoniem...

als je maar lol hebt zeg ik altijd maar.. :)

 
At 24/2/06 17:02, Anonymous Anoniem...

Onietan!

 
At 27/2/06 22:10, Anonymous Anoniem...

wie is now die zorro? bun ut now zat.

 
At 28/2/06 22:03, Anonymous Anoniem...

SP, draaikont partij in spee.

WoehahaHAHAHAAAAAAAAA !!

 
At 1/3/06 17:41, Anonymous Anoniem...

* 0^#---

 
At 1/3/06 17:41, Anonymous Anoniem...

kut met peren

 
At 1/3/06 21:16, Anonymous Anoniem...

Nee nee nee! Dit soort taal is het Praathuis onwaardig! En dan ook nog anoniem. Foei!

 
At 1/3/06 22:54, Anonymous Anoniem...

rozekaart!

 
At 2/3/06 18:03, Anonymous Anoniem...

poep...

 
At 2/3/06 23:24, Anonymous Anoniem...

stoppen dus!

 
At 3/3/06 17:17, Anonymous Anoniem...

Pia Zadorra en Germain Jackson !!!

 
At 6/3/06 15:43, Anonymous Anoniem...

Pia Zadorra met poep en pies en germain jackson !!!!!!

 
At 6/3/06 18:24, Anonymous Anoniem...

Pia poep Zadorra en schijt pis kots
germain Jackson met driet en pat bennatar !!!!!

 
At 6/3/06 23:02, Anonymous Anoniem...

weer un rozekaart!

 
At 6/3/06 23:44, Anonymous Anoniem...

hé scheids.. wat is dit nou .. ik zei toch dat ik dit zou regelen.. ??

 
At 6/3/06 23:53, Anonymous Anoniem...

stond er al op voor ik op de undegrounsite was.

 
At 7/3/06 00:24, Anonymous Anoniem...

POEP !!!

 
At 9/3/06 20:35, Anonymous Anoniem...

HalloooooooHHH !!!
ik heb het weer gezegd !
moet ik ermee stoppen ???

 
At 9/3/06 22:52, Anonymous Anoniem...

graag!

 
At 10/3/06 20:17, Anonymous Anoniem...

Sommigen onderons zullen dit schrijven onsmakelijk vinden en kan ik u verzekeren dat het maar woorden zijn.
En dat de rest tussen uw oren zit.

 
At 10/3/06 23:44, Anonymous Anoniem...

en toen kwam er een olifant met....

 
At 10/3/06 23:48, Anonymous Anoniem...

POEP !!!

 
At 11/3/06 23:35, Anonymous Anoniem...

dunne poep?

 
At 12/3/06 22:41, Anonymous Anoniem...

hé !!! .. dat was ik niet ...

 

Een reactie posten

<< Home