zaterdag, januari 14, 2006

Hamar-Sof


Het Ek Allround schaatsen trapt miserabel af, In Hamar begon de start van de 500 meter
met een startpistool dat bleef weigeren , Gianni Romme en Jochem Uytdehaage deden de start
4x over.. De één of andere pool Niedzwiedzki won de 500 meter nadat hij vergeefs was terug gefloten van een valse start(door de nederlandse starter Jan Zwiers).. onbegrijpelijk.. Verder is de start van de 5 kilometer uitgesteld, omdat de IJsmachine niet werkt..
Tot overmaat van ramp kan de nederlander Sven Kramer nauwelijks vooruit dankzij een slecht zittend pak..
bron teletekst

11 Comments:

At 14/1/06 17:04, Anonymous Anoniem...

Schaatsen? Vroeger moest ik huielen asl Ad of Kees had verloren van een Noor of Zweed. Maar dat schaatsen interesseert me al een kwart eeuw helemaal niks meer. Maar leuk dat anderen het leuk vinden!

 
At 14/1/06 19:59, Anonymous Anoniem...

Schaatsen op tv doet me denken aan vroeger.. thuis de hele dag voor de openhaard met een bak pelpinda's en een fles RAAK cola. Mijn vader die de hele middag met de hond het bos in ging, omdat hij er in tegenstelling tot mijn moeder niks aanvond. Er werd op die dagen niet gekookt en als er een Nederlander kampioen werd, belden we met tante Zus in Friesland, die in haar uppie zat te snikken.

Toen Thialf nog geen dak had, heb ik mijn moeder eens op pad gestuurd voor een handtekening van held Eric Heiden. Ze kwam terug met miniatuurschaatsjes...

 
At 14/1/06 20:44, Anonymous Anoniem...

wat is er dan mis met dat pak?
zit tie nie lekker in zijn kruis....haha..bij elke klap van de schaats een pijn scheut...haha

 
At 14/1/06 21:34, Anonymous Anoniem...

gewoon meer pindakaas eten....dan komt alles krek.

 
At 14/1/06 21:34, Anonymous Anoniem...

hahahaha grapje

 
At 14/1/06 23:40, Anonymous Anoniem...

Ik kan me trouwens niet heugen, ooit ook maar één traan om sport gelaten te hebben..

vreemd vind ik dat... :)

 
At 15/1/06 15:28, Anonymous Anoniem...

Ik heb gehuild om Ad, Kees en Ajax...Eind jaren 60. Tegenwoordig kan het me allemaal niet veel meer schelen. Als het Nederlands Elftal -om maar een voorbeeld te noemen- tijdens het WK er in de eerste ronde al uitvliegt, dan doet me dat helemaal niks. En dat meen ik. Mochten ze wereldkampioen worden, dan vind ik dat -uiteraard-leuk. Ach, hoe ouder je wordt des te zinlozer sportprestaties je voorkomen.

 
At 15/1/06 16:43, Anonymous Anoniem...

slapstick in hamar..nu zag jochem en karl in duel om...tsja..bizar

 
At 15/1/06 18:27, Anonymous Anoniem...

??????

 
At 15/1/06 18:45, Anonymous Anoniem...

Dat is het , ik kan een goeie sportprestatie erg waarderen, offie nu van de tegenpartij komt of niet.. dat chauvinistiche gaat er van af..


bij een slechte prestatie of sportpech leef ik ook mee, zoals zo'n Jochem die een snoeiharde optater in de onderug kreeg te incaseren van verhey dat is gewoon lullige rotpech..

of zo'n dart kampioenschap, ook boeiend , vooral het mentaal vermogen om terug te komen van een achterstand vindt ik

geweldig..maar emotie.. nee

De enigste 2x, en dit is een bekentenis.. :) dat ik heb zitten huilen voor de tv was toen pim fortuyn was vermoord .. jaja :)

en bij the CHAMP... snif

 
At 16/1/06 02:05, Anonymous Anoniem...

het mooie van darten is . .dat je bij zo'n goeie worp weet..

dat je het kunt. .

 

Een reactie posten

<< Home