zaterdag, januari 14, 2006

DiscMan TragiTechnisch

DiscMan

11 Comments:

At 14/1/06 14:19, Anonymous Anoniem...

Dit lijkt me dus overduidelijk een sneer richting de gebrekkige lay-out van ons blog..
Jammer dat er mensen zijn die middels zulke omwegen de opmaak van deze pagina ter discussie stellen.

 
At 14/1/06 15:19, Anonymous Anoniem...

nee 't was meer een tragiTechnisch DiscMan
leuk itempje voor de MM ?

 
At 14/1/06 15:43, Anonymous Anoniem...

dat itempie van die band in de Tol, wat je geschreven hebt, dat /zoiets is misschien wel wat voor MM..
maar goed ik heb het blad precies één keer bekeken, toen ik die foto van Erik onder de neus kreeg geschoven..
Ik heb geen idee hoe ze het gaan aanpakken, in welke vorm het komen gaat.. het is feitelijk best wel pretentieus, je moet het maar kunnen waarmaken, een doorstart biedt het gemak van routinees, maar zo'n blad loopt niet voor niets vast..het is een blad van muziekmakers voor muziekmakers , heb ik begrepen, verder weet ik niets, en dat vind ik best..

 
At 14/1/06 16:21, Anonymous Anoniem...

balen trouwens dat de boel hier in het archief op datum staat, en niet op titel...
is mooi klote..

flink ruk, en de de nuttige aandraagsels als fab channel ed zouden eigenlijk als link moeten komen..

da's handig..

 
At 14/1/06 16:25, Anonymous Anoniem...

Ik vermoedt dat MM zich voor 60% op het web zal richten.. ik zit zo wat te mijmeren, een goeie website , lees .. onderhouden en levend.. is het belangrijk... maar aan ppapier is meer te verdienen..
reclame moet je al vrij smaakvol verwerken, wil het niet de boel onderuit halen..

 
At 14/1/06 17:06, Anonymous Anoniem...

Waar zit deze man op de stoep? Laat me eens raden...in Mexico-Stad?

 
At 14/1/06 21:05, Anonymous Anoniem...

dat heb ik vroeger ook al uns gedaan..toeter met naald ..leuk man

 
At 14/1/06 21:17, Anonymous Anoniem...

wij bliezen kleinere versie's door een buisje..

 
At 14/1/06 22:13, Anonymous Anoniem...

ik weet nog dat mien zoon pvc buizen verkocht aan de jongs in de buurt...1 cent per centimeter!

 
At 14/1/06 23:25, Anonymous Anoniem...

van die naalden was niet echt ...

dat dejen we nie..
wel een keer een dame van een jaar of 16 een pijltje vast in het voorhoofd geschoten..

bizar eigenlijk. nu ik er bij stilsta..

ik denk dat ik van angst heb geblazen of zo..

Ik weet nog dat ik net kon ontkomen aan een flink pak slaag van die dame..

dat ik nooit had verwacht dat het pijltje doel zou treffen..
dat verbijsterde gezicht ook van die meid.. hoe ze met opengevallen mond en ogen naar dat pijltje in haar voorhoofd staarde..

jaja jeugd.. 1976 was het geloof ik..

 
At 14/1/06 23:30, Anonymous Anoniem...

hahahahhhahhahhhhhha

 

Een reactie posten

<< Home