zaterdag, januari 07, 2006

Actie nonnetje


Het praathuis nonnetje,
wie biedt er mee op het orginele nonnetje uit de nu al legendarische
Praathuis-topic Wat ist? het bieden begint op $ 4 euro, koopje !!
De opbrengst zal worden overgemaakt op girorekenig 1285805.
oprichters:Anja Peddemors en Harry Geritz.
Actie is afgelast,
u kunt niet meer bieden !!
Het praothuus betreud het ten zeerste dat het de actie
"nonnetje "zal moeten aflasten,de heer Eddy.H te D,
heeft heden-ochtend hard kunnen maken dat hij als eerste met het correcte antwoord kwam
en derhalverechtmatig aanspraak kan maken op het nonnetje uit het topic "wat ist?"
Eddy.H te D heeft dit recht alszodanig verzilverd door ongegeneerd, met hetkostbare kleinood (dat ondertussen zo'n hoge emotionele waarde vertegenwoordigde
voor alle geshockeerde en onthutste medewerkers
van de actie Nonnetje!),
nonchelant huiswaarts te vertrekken.

17 Comments:

At 7/1/06 01:02, Blogger Alchemist...

Hij is nu van mij !!

 
At 7/1/06 01:09, Anonymous Anoniem...

hé verdorie

moet ik toch m'n meerdere
erkennen in die dekselse
meneer of mevrouw "TH"

 
At 7/1/06 01:26, Anonymous Anoniem...

:)

 
At 7/1/06 01:31, Anonymous Anoniem...

ik struikelde halverwege over dit goed doel..en had idd wat meer tijd nodig, moedig dat je deze actie voor je rekening wilt nemen Ed.. dat siert je.. :)

 
At 7/1/06 09:52, Anonymous Anoniem...

De voorzitter van de stichting hart voor kinderen, is mijn collega Anja en Harry is haar partner. 't is 100% betrouwbaar! het geld komt gegarandeerd bij de kinderen terecht, want alle overhead kosten betalen Harry en Anja uit eigen zak. Mocht je om de een of andere reden een goed doel zoeken (project/sponsorloop op school... ik noem maar wat), dan zou het leuk zijn als je aan de stichting hart voor kinderen dacht!

 
At 7/1/06 09:53, Anonymous Anoniem...

ken je prijs jongens.................un goed doel is natuurlijk fantastis

grus gotti

de aldisudman

 
At 7/1/06 13:18, Anonymous Anoniem...

ik bied 4 euro 10.. :)

 
At 8/1/06 15:03, Anonymous Anoniem...

wie is die figuur Eddy.. en waar kunnen we hem vinden ??

 
At 8/1/06 15:05, Anonymous Anoniem...

Zelden zulk een harteloosheid mogen aanschouwen..
deze Eddy H heeft blijkbaar geen enkel gevoel in z'n donder !!
Walgelijk !!

 
At 8/1/06 15:09, Anonymous Anoniem...

Ik heb het verhaal met ontzetting gevolgd, het komt me voor dat we hier in Nederland ieder moreel besef uit het oog verliezen..
dieptriest !!

 
At 8/1/06 15:11, Anonymous Anoniem...

We zitten hier met z'n allen te grienen..
wat is dit voor mens...

 
At 8/1/06 16:45, Anonymous Anoniem...

je mag toch zeke zelf weete wat je doet as je een prijs wind

 
At 8/1/06 19:52, Anonymous Anoniem...

schande.. :)

 
At 8/1/06 21:06, Anonymous Anoniem...

All the right anger,
for all the wrong reasons huh ??

ik wilde net donateur worden
niet vanwege het geinige plastic
prijsje voor de duitsnonnetje-prijsvraag van !ROEL!
voor hetwelk ik net 6 minuten eerder was.

(Woody.G. was ook minutenwerk als ik me goed herinner.)
jou veiling-gedachte-afdwaling was juist de oorzaak
van dit hilarische Angenent-effect !

....maar gewoon omdat Wyts een fijn punt had .

het opgoogl'en van dit topic zou richting
de nieuwkomer/lezer, een naar staaltje van
"context-fucking" zijn,

volgens mij heb ik dit "snik" helemaal niet
verdiend, jouw spelletjes/veiling verlengstuk
ten spijt.

it's between your
ears my friend, get cured.

 
At 8/1/06 21:17, Anonymous Anoniem...

Laat u toch niet afleiden
door al die comments TH

de ware drijfveer achter
deze ka(non)nade ligt
voelbaar in het eerste
comment van dit topic :


proathuus said...
Hij is nu van mij !!

(had nieteens tijd om
een naam in te vullen )


Hepzucht






:-)

 
At 8/1/06 21:50, Anonymous Anoniem...

mjaaaab mjaaaab mjaaaab :)

 
At 8/1/06 22:40, Anonymous Anoniem...

hahahahahahah

 

Een reactie posten

<< Home