zondag, januari 08, 2006

Molly Malone



In Dublin's fair city,Where girls are so pretty,I first set my eyes on sweet Molly Malone,
As she pushed her wheelbarrowThrough streets broad and narrow,Crying,
"Cockles and mussels, alive, alive oh"!
*
Chorus:
Alive, alive oh! alive, alive oh!
Crying, "Cockles and mussels, alive, alive oh"!

Now she was a fishmonger,And sure twas no wonder,For so were her mother and father before,And they each wheeled their barrow,Through streets broad and narrow,Crying,
"Cockles and mussels, alive, alive oh"!
*
Chorus:
*
She died of a fever,And no one could save her,And that was the end of sweet Molly Malone.
Now her ghost wheels her barrow,Through streets broad and narrow,Crying,
"Cockles and mussels, alive, alive oh"!
*
Chorus:

10 Comments:

At 8/1/06 14:59, Anonymous Anoniem...

Het is blijkbaar een geest , die Molly, ze schijnt nog door de straten van Dublin te spoken..

wel fijne trekken voor zo'n bronzen beeld, waar doet ze me toch aan denken..

 
At 8/1/06 17:04, Anonymous Anoniem...

jammer da de compjoeter van da deerntje ut nie dut!

 
At 8/1/06 20:54, Anonymous Anoniem...

Hallo ik ben er weer, "t deerntje", ben weer helemaal up to date dankzij Mirsad.
Inderdaad ze komt mij ook bekend voor en wel zie ik haar regelmatig vooral in de ochtend. Volgens mij spookt ze ond in mijn badkamer.

 
At 8/1/06 21:32, Anonymous Anoniem...

de zichzelf
bekend voorkomende
is mooier
en echter
en warmer

echt

 
At 8/1/06 21:47, Anonymous Anoniem...

maar God
wat een gelijkenis
zelfs haar neus !
als ik zo vrij mag zijn


ik meld 'm meteen aan
bij de Lookalike-site
http://starmatch.vg.no

 
At 8/1/06 22:33, Anonymous Anoniem...

da goed nijes da de kompjoeter van ut deerntje ut dut..sjapoo mirdad

 
At 8/1/06 23:15, Anonymous Anoniem...

Dian ik krijg een geweldig idee. Zullen we volgend jaar meedoen met de living statues in Arnhem. Met jou erbij gaan we zeker winnen....

 
At 9/1/06 01:02, Anonymous Anoniem...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

 
At 10/1/06 18:28, Anonymous Anoniem...

daar stond dus : "Juich .."

lijkt me een goed idee, Dat kan Diann wel volhouden, ideaal , kar d'r bij om een beetje op te hangen, ergens een jurk opsnorren,
nicotinelstickertje op de bil..
:)

 
At 10/1/06 18:49, Anonymous Anoniem...

Talkin'Horse said...
de zichzelf
bekend voorkomende
is mooier
en echter
en warmer

echt
**********************************
en zachter !!

 

Een reactie posten

<< Home