vrijdag, december 14, 2007

Good old Sting

8 Comments:

At 14/12/07 20:48, Anonymous Anoniem...

keb nix met sting

 
At 14/12/07 23:52, Anonymous Anoniem...

das mooi pech, ik vind het wel een fenomeen..
sting.. irritant perfect .. dat wel..

 
At 21/12/07 01:25, Anonymous Anoniem...

A lot of old and not much good about Sting...

 
At 21/12/07 01:29, Anonymous Anoniem...

Vooral dat pretentieuze citaat uit 'un chien andalou' is echt te suf voor woorden...

It's true shit, google that shit...

 
At 21/12/07 13:11, Anonymous Anoniem...

Ik ben ook al lang blij dat zijn acteercarriere niet dat geworden is wat hij er zich bij voorstelde...
Hoewel hij nou weer zichzelf schijnt te spelen in 'Bee Movie'...

 
At 21/12/07 13:30, Anonymous Anoniem...

heb je dat interview ooit gezien bij oprah Wimphy ?

 
At 22/12/07 21:57, Anonymous Anoniem...

helaas niet, denk ik...hoezo? wel herinner ik mij een uitnodiging van David Lee Roth aan Stings adres om eens even met hem mee te gaan het regenwoud in om te kijken wie erhet langst zou overleven...dit naar aanleiding van Stins gekoketteer met Amazonas-indianen...

 
At 22/12/07 22:25, Anonymous Anoniem...

ah David.. scyscraper David..

tja.. Sting kwam bij Oprah.. voor zo'n casual babbeltje .. je kent het wel..

hystrerische vrouwen met zelfkennis die drie kwartier ooh &aah doen.. affijn

ik geloof dat z'n vrouw d'r ook was.. die begint dan heel serieus dat het leven met Sting ook nadelige kanten had..
hij was nm vaak weg ...
..

maar alsie dan thuis kwam .. nou!!
dan was het ook quality time..
dan gingen ze met opgetrokken benen genieten van choco voor de haard en urenlang kamasutra doen tussen de yoga door..

dat de kinderen zo hoofdschuddend stonden te lachen van
Pa en ma are at it again..

..

leuk..

 

Een reactie posten

<< Home