maandag, december 10, 2007

bushwalkers e-sigaret



In een poging om het aantal
apparaten te verminderen
waar een batterij in moet,
als ik de natuur in trek,
vraag ik hierbij patent aan
op de Dynamo-superSmoker

ik werk er nog aan één met
zonnecellen

Als ik totaal gestressed want
verdwaald, over een geitenpaadje
zwerf, omdat de batterijen van
mijn GPS-kompas het na 6 uurtjes
(!) begeven hebben, en ook de GSM
de geest heeft gegeven, nog afgezien
van de verstomde mp3-speler met lege AA-tjes, dan zal ik na een paar ferme slinger-
bewegingen aan de Dynamo-supersmoker lurkend, tevreden constateren dat alles
alweer een heel eind goed is :-) groet, Talkin' Horse

10 Comments:

At 10/12/07 23:33, Anonymous Anoniem...

he talking horse wat ben jij ouderwets...mp3 met aa bat.....dat is toch tegenwoordig mp4 met aaa bat

maar het idee van un aanzwengel shaggie lijkt me wel wat

 
At 10/12/07 23:36, Anonymous Anoniem...

misschien is het een idee om een veer met druk-kristallen in je Nordic-sticks te bouwen ;)
dat je handvats oplichten daardoor..
of je neemt een geit mee met een nachtkijker op??

haha flauw..

 
At 10/12/07 23:51, Anonymous Anoniem...

nu ik toch een beetje in gadgetland aan het flippen ben..
weet je wat mij helemaal wauwwie lijkt?
van die springveren aan je voeten.. en dan s'nachts met een nachtkijker op door het bos jumpen.. vogel pakkie d'r bij an..
dat een tijd doen totdat er langzaam maar zeker allerlei vreemde berichten in de media doorsijpelen..

 
At 10/12/07 23:54, Blogger Alchemist...

"....tevreden constateren dat alles
alweer een heel eind goed is"

..heb me laten vertellen, dat dit
voor rokers de belangrijkste
"QuickWin" is van een te lang uitgestelde hijs aan een sigaret

klopt dat ?

 
At 11/12/07 00:08, Anonymous Anoniem...

tis een manier om thuis te komen ;)

 
At 11/12/07 00:14, Anonymous Anoniem...

...kruipende maar voldaan >;-)

 
At 11/12/07 19:34, Anonymous Anoniem...

En 's zomers kan men met een gerust hart de aanslingerbare e-smokerpeuk in de struiken gooien zonder een bosbrand te veroorzaken...

 
At 12/12/07 23:09, Anonymous Anoniem...

tis trouwens een gaaf dingetje..

duur?

 
At 12/12/07 23:18, Anonymous Anoniem...

as tie in de folder van de praxis staat met de stuntvierdaagse dan kost tie 4 week later 7 euro

 
At 13/12/07 00:19, Anonymous Anoniem...

Dat kleine lampje van de praxis..
-starpower- 3*AAA met 9 LED tjes
bevalt perfect.. jammer dat ze halverwege maar de helft aan licht geven.. zo'n oplaadbare zou geweldig zijn..een zwaardere uitvoering.. bij voorkeur ..

met een touwtje om de dynamo fink aan het draaien te krijgen..

http://www.manualpower-europe.com/homepage.php

nnee hè .. de gyroscoop zaklamp..

 

Een reactie posten

<< Home