zondag, december 09, 2007

Vrouwen



Heerlijk..

7 Comments:

At 9/12/07 22:15, Anonymous Anoniem...

Het hards lacht nog de vrouw die
zojuist achter mij langs loopt
en deze filmpjes even meepikt,
onderling leedvermaak door mensen
van gelijke sexe :-)

....bedankt nog, m'neer A voor
het borreltje gister, je was wel
scherp en soms hard, maar ja,
vriendschap helpt als het goed is
tot meer zelfkennis :-)

 
At 9/12/07 22:58, Anonymous Anoniem...

vertel uns over de sigaret

 
At 9/12/07 23:40, Anonymous Anoniem...

sigaret ?

 
At 10/12/07 00:14, Anonymous Anoniem...

ja ik heb deftig staan kwebbelen..

je had me naar huis moeten zien kruipen..

 
At 11/12/07 13:29, Anonymous Anoniem...

Vertel nog eens over hoe je uiteindelijk in bed belandde, A...
Ik heb nog uren na zitten bulderen...

 
At 11/12/07 13:33, Anonymous Anoniem...

Ook de filmpjes waren zeer eh...nou ja...er zijn gewoon geen woorden voor...Het enige dat ik kon bedenken was een hysterische wrange grijns met tierende uithalen van plaatsvervangende schaamte...de grijns was er na een uur of twee nog niet af...

 
At 11/12/07 17:37, Anonymous Anoniem...

welk gedeelte vond je zo grappig dan .. dat ik niet meer kon praten? en dat ik toch met één hand heb weten uit-te leggen dat ik de computer niet meer uitkreeg, en de deur niet dicht?

of dat ik zittend op de bedrand in slaap ben gevallen zonder sokken..

 

Een reactie posten

<< Home