dinsdag, juni 12, 2007

joost

7 Comments:

At 12/6/07 21:33, Anonymous Anoniem...

Hij mag het weten...elk moment van de dag...

 
At 12/6/07 23:13, Anonymous Anoniem...

moi ook uns doen !
un filmpje op you tube zetten,knap ie echt van op!!

 
At 12/6/07 23:32, Anonymous Anoniem...

Sjonge wat moeten we daar dan weer mee...

 
At 14/6/07 15:17, Anonymous Anoniem...

...en wat een ongelooflijk positieve uitstraling....Ik ben nu al een beetje gelukkiger. Hoe zal het zijn nadat ik het boek met de onverstaanbare titel gelezen heb!?

 
At 14/6/07 23:33, Anonymous Anoniem...

Het opmerkelijke vind ik dat Joost aan het eind van het verhaal zijn mond op excact de zelfde wijze sluit als Hans Wiegel.

 
At 18/6/07 12:53, Anonymous Anoniem...

Ik had gisteren een date met een bijzonder aardige dame genaamd Boebie...Die bleek Joost te kennen van vroeger en wist me te vertellen dat hij in real life een "duivelse" uitstraling heeft..."Er klopt iets helemaal niet aan Joost!" wist ze me te vertellen... Inderdaad ook mijn eerste indruk :)
Met Boebie was alles prima in orde voor zo ver ik kon nagaan...

 
At 23/6/07 22:45, Anonymous Anoniem...

Mense zien natuurlijk dat wat ze willen..

 

Een reactie posten

<< Home