dinsdag, mei 22, 2007

Lijnolie doorbraak


De oldtimer liefhebber kent het geheim van een duurzame carrosserie..

Lijnolie..
9 vd 10 anti-roestmiddelen zijn gemaakt op basis van dit hechtzame en penetrante goedje..
Wie droomt er niet van de gedachte zijn rijtuig van onder diep gepenetreerd te weten met lijnolie?
Sinds kort is er de mogelijkheid de onderzijde te spuiten met dit ogenschijnlijke wondermiddel, dit dankzij het vasthoudend onderzoek van een éénzame doetinchemmer in zijn strijd tegen roest.

"Ik zag het ding liggen en ik dacht , dat zou nog wel eens kunnen werken!"aldus de heer Douwes
vanachter een vers bakje koffie..

19 Comments:

At 22/5/07 20:20, Anonymous Anoniem...

mooi stukje gereedschap..ben benieuwd of het werkt

 
At 22/5/07 20:30, Anonymous Anoniem...

Douwes...Is dat niet die gozer die zijn luxe naaimachine smeerde met lijnolie?

 
At 22/5/07 21:08, Anonymous Anoniem...

was dat ding dan an ut roesten

 
At 22/5/07 21:17, Anonymous Anoniem...

natuurlijk werkt dat ding.. kep'm net getest!

 
At 22/5/07 21:19, Anonymous Anoniem...

en nee ..fijngevoelige bewegende delen nooist smeren met lijnolie..t'spul gaat als een huis vastzitten.. :)

 
At 22/5/07 23:11, Anonymous Anoniem...

hey, mooi systeem lijkt me

wat , waar , en hoe, als ik
vragen mag ?

ik sta te popelen, evenals de kokerbalkjes.

P.S. dit weekend waren
Steven en José op de koffie
bij ons op de camping in
vierhuizen. Aldaar vertelde
José dat zij lijnzaadolie door
het eten doet voor de gezondheid !

Tot gauw ziens

 
At 22/5/07 23:40, Anonymous Anoniem...

tis niet echt een systeem..dat zilveren tuutje/trompetje is een dingetje, dat waarschijnlijk uit een afgedankte medische inventaris stamt..

het ding heeft een rubber ring in het wijde stuk, waardoor het mooi op het hogedrukpistool past.. verder een haaks buisje waardoor de olie wordt aangezogen als je blaast...en het smalle end is halfgesloten door een klein schotje ..dit geeft een hoop venturi cq vortex cq nevel..
het flesje en slangetje komt van de hogedruk reiniger.. ik heb'm nog niet in alle spuit-richtingen getest..

t'gaf zo'n troep in huis..

:)

 
At 22/5/07 23:46, Anonymous Anoniem...

voor de kokerbalken weet ik niet of het handig is.. tis meer voor daar waar de kwast nogal wat tijd in beslag neemt.. rond de veren ..affijn overal..

de kokertjes kunnen volgens mij het best eerst gedicht..behalve de bovenzijde.., volpompen en dan aftappen..

 
At 23/5/07 13:09, Anonymous Anoniem...

Daar heb je dus inderdaad een tectyleerspuit voor :)...En die heb je dus net opnieuw uitgevonden...Hmmm

 
At 23/5/07 14:12, Anonymous Anoniem...

zeg d'r is wat van Ed.. :)

 
At 23/5/07 21:36, Anonymous Anoniem...

zalig is hij die
gelooft zonder te zien

en ik geloof in oude uitvindingen
in een nieuw prototype-jasje
door een moderne alchemist

 
At 23/5/07 23:10, Anonymous Anoniem...

kijk .. zo hoort het..

ik zie alleen geen jasje..

morgen maar eens een zeiltje neerleggen .. anders krijg ik regenbogen-plassen vrees ik ..

 
At 23/5/07 23:12, Anonymous Anoniem...

misschien zijn lappen beter..

 
At 23/5/07 23:12, Anonymous Anoniem...

en dan in de kliko-proppen :)

 
At 24/5/07 09:59, Anonymous Anoniem...

Ja, lijnolie-lappen stevig op elkaar proppen...anders ontbranden ze niet spontaan :)...En goed aandrkken heh!?

 
At 27/5/07 01:29, Anonymous Anoniem...

ok het klopt ..ik heb dus een simpele variant van de tectylspuit (anti-dreun-spuit:) uitgevonden ..

lache.. volgende keer misschien wat doelgerichter denken..

 
At 27/5/07 11:47, Anonymous Anoniem...

Ahum...wederom bent u abuis...U heeft de ingewikkelde variant uitgevonden :))

 
At 27/5/07 13:34, Anonymous Anoniem...

voor mij zijn dit soort dingen vrij simpel :)

 
At 30/5/07 01:17, Anonymous Anoniem...

Argh...De kunst van het moeilijker maken dan het is...Ja, dat is U wel toevertrouwd...

 

Een reactie posten

<< Home