zondag, juni 25, 2006

Oerol snapshots



1
2
3
4
5
6
7
8

Het was lastig fotograferen dit jaar.. met name door een algehele deja-vu-heb ik dit vorig jaar ook al niet gedaan-dronkenschap .. de leukste foto's die ik op mijn camera vond waren door een ander gemaakt.. toch was het een goede les.. .. Dit jaar heb ik er voor gekozen om m'n camera op de boot te laten, helaas ontbreken dus ook de foto's van Ellen ten Damme en Johan.. maar ik heb genoten van de optredens.. met een camera voor de neus is dat net even anders.. dit zijn een paar plaatjes die ik de moeite vond om te bewerken.

foto 6 is wel grappig.. die heeft Wyts gemaakt.. ze lag ineens heel gecharmeerd met een soort van Chris Zegers te babbelen.. dus ik zeg voor de gein tegen die knul dat ze niet te versieren is..

Wenkt die gozer me dichterbij en zegt tegen me dat ik niet zo hard van stapel moet lopen .. en dat ik gewoon lekker moet gaan zitten.. en dattie maar eens lekker gaat dansen.. ipv "jammer" dat was wel zo complimenteus geweest..

8 Comments:

At 25/6/06 13:45, Anonymous Anoniem...

Chrsi Zegers? Moest eerst opzoeken wie dat nou weer was...
Mooi kauwtje trouwens.

 
At 25/6/06 16:02, Anonymous Anoniem...

Wyts zegt:

"De Graf weet niet wie Chris Zegers is.. Die leeft ook in een,
in een .. "

Roelof: "andere Dimensie?
Wyts: "andere dimensie! "

haha

 
At 25/6/06 16:46, Anonymous Anoniem...

Er zijn zaken die totaal langs me heengaan. Soaps en auto's zijn daarvan 2 goede voorbeelden. Beide interesseren me geen ene moer.

En jullie? Welke zaken interesseren jullie geen ene moer?

 
At 25/6/06 17:31, Anonymous Anoniem...

Roelof: "Zeg Wyts, wat interesseert mij dan geen ene moer?"
Wyts: "Hoe het met de buurvrouw van je moeder gaat.. Ik heb je zelden zo geïrriteerd en verveeld gezien als toen je moeder over de ziektes van de buurvrouw begon..
en sport.. je doet dan wel leuk mee met dit WK, maar dat is dan ook voor het eerst in je leven"

Roelof: "de wedstrijden van oranje heb ik altijd gevolgd hoor"

Wyts: "OK "

Roelof: "Wat vind jij dan oninterresant"

Wyts: "Ik vind eigenlijk vreselijk oninterresant, andermans wintersport-verhalen, die van mezelf vind ik dan wel weer leuk!"
"tevens vind ik de verhalen van de moeders over hun kinderen in de pauzes op m'n werk erg vervelend, ik word er een beetje gek van .."

Roelof: " maar dit zijn allemaal van die nononderwerpen.. wat vind ik nou oninteressant waar ik eigenlijk in geïnteresseerd zou moeten zijn?

Roelof": "hallo?"

Wyts:"Nou,in vacatures in de krant!"

Roelof: "haha"

 
At 26/6/06 00:01, Anonymous Anoniem...

mooi

 
At 26/6/06 17:56, Anonymous Anoniem...

bedankt..

 
At 26/6/06 20:18, Anonymous Anoniem...

hihihi Chris Zegers niet kennen? gif toch nix. Ik wist nix van de wuppierage van tegenswoordig. Ja die van Vader Abraham die kende ik wel...
Mooie foto's, complimenten voor de fotograven deze keer.
lachen dat bijna conflict met de bewonderaar van Wyts, stiekum heb je m toch maar even gewaarschuwd Roelof.

 
At 27/6/06 00:44, Anonymous Anoniem...

Ik was er net op tijd bij . :)

Heb je net een mini-harem bij elkaar .. beginnen ze al aan de randen te knabbelen.. Vooral Wendy kost me bakken energie..
Als ik die maar even uit het oog verlies is het ook meteen mis..

Robbeneiland.. :)

 

Een reactie posten

<< Home